۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین واکنش جادوگر به انتشار رقم قرارداد بازیکنان/انتقاد از ظلم در حق‌فوتبالیست‌ها
کد خبر: ۹۵۶۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در نشست با مهدی تاج مطرح شد

واکنش جادوگر به انتشار رقم قرارداد بازیکنان/انتقاد از ظلم در حق‌فوتبالیست‌ها

کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس، گفت: اصل شفافیت در مورد قراردادهای مالی بسیار خوب و منطقی است اما بازیکنان رقم قرارداد خود را به صورت کامل دریافت نمی‌کنند.

 واکنش جادوگر به انتشار رقم قرارداد بازیکنان/انتقاد از ظلم در حق‌فوتبالیست‌ها
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، روز یکشنبه علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در جلسه ای دو نفره میهمان ویژه مهدی تاج در دفتر ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران بود که این جلسه در ادامه با حضور مدیر عامل باشگاه صبا ادامه یافت.

علی کریمی پس از نشست با مهدی تاج، گفت: عملکرد سازمان لیگ در جوانگرایی موفق بوده است و در انتشار قرارداد بازیکنان،اصل شفافیت بسیار خوب و منطقی است ولی مشکل بازیکنان این است که وجهی که در قرارداد قید شده است را دریافت نمی کنند.

ملی پوش سابق فوتبال ایران،افزود: اداره مالیات خواهان مطالبات خود بر اساس قرارداد منتشره است و این ظلم به بازیکنان است زیرا بازیکنان رقم کامل قرار داد خود را دریافت نمی کنند که براساس آن مالیات بدهند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در همین رابطه قول مساعد داد که در پایان فصل، میزان دریافتی هر بازیکن منتشر شود تا براساس آن مالیات محاسبه و مطالبه شود تا ظلمی از این رهگذر متوجه بازیکنان نباشد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان