۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نقش برانکو دربرچیدن مهدکودک پرسپولیس/دیگر ازآن خمیازه‌هاخبری
کد خبر: ۹۵۵۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

تیم بی ادب فصل قبل اصلاح شد

نقش برانکو دربرچیدن مهدکودک پرسپولیس/دیگر ازآن خمیازه‌هاخبری

برانکو از تیم بی‌نظم و بی‌ادب سال گذشته حالا تیمی ساخته مودب که حتی وقتی قرار است که نسبت به عدم پرداخت حقوق ها اعتراض کند یک نماینده انتخاب می‌کند و نظم را بر هم نمی‌زند.

نقش برانکو دربرچیدن مهدکودک پرسپولیس/دیگر ازآن خمیازه‌هاخبری
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، هیچکس آن خمیازه‎ها را از یاد نخواهد برد، همان خمیازه‌هایی که پیام صادقیان درست جلوی صورت حمید درخشان سر تمرین می‌کشید و تا می‌توانست سعی می کرد آرواره‌هایش را بیشتر باز کند تا به درخشان بفهماند اصلا دلخوری‌اش از وی برای پیام مهم نیست.

اعتراض‌های پیاپی نورمحمدی و حقیقی، میثم حسینی، سوشا، علی فاطمی، نیلسون و ...که یا به تابلوها لگد می‌زدند و یا علیه هم تیمی و مربی خودشان مصاحبه می‌کردند و یا با مشت حریف را می‌زدند، حالا در این پرسپولیس و در پایان هفته چهارم جایی ندارد.

اعتراض سرخ‌ها البته به بی‌پولی را می‌توان جزو حاشیه سازی محاسبه کرد اما واقعا نمی‌توان گفت که این حاشیه سازی کودکانه است و رفتاری مهدکودکی. تولید سازه جدید و مودب‌تر و جنگجو‌تر در میدان را برانکو از سال قبل شروع کرد، آنجا که صادقیان را اخراج کرد و فلان بازیکن را نیمکت نشین.

ایوانکوویچ برای اینکار حتی در دوره نقل و انتقالات اخلاق بازیکنانی را که می‌خواست جذب کند را هم مد نظر قرارداد تا کار درست جلو برود، او تیمش را با ادب کرده و همین یک مورد هم برای پرسپولیسی که به مهد کودک سیار تبدیل شده بود شاید کافی باشد.

حالا چیزی به نام اعتراض وجود ندارد، همه سرشان به تاکتیک‌ها گرم است و می‌دانند اگر روی نیمکت نشسته‌اند قرار است نقشه دوم را در زمین پیاده کنند و اگر از زمین بیرون می‌روند نیز باز قرار است نقشه دوم توسط بازیکن دیگری که آن تاکتیک را در طول هفته تمرین کرده‌ اجرا شود.

ایوانکوویچ کلا موجود جالبی است، او با آرامش عجیبی تصمیم می‌گیرد و تصمیم هایش را هم رسانه ای نمی‌کند. در واقع او تیمی را می‌سازد که خودش طراحی کرده نه تیمی که هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و یک روز خوبست و یک روز بد.

حالا تیم برانکو اگر اعتراضی به عدم دریافت حقوق‌هایش هم دارد، بازهم مودب است، آنها کریم باقری را جلو می‌فرستند تا حقوق‌شان را بگیرد نه اینکه هر کس هر کجا و به هر شکلی دلش خواست دعوا به راه بیاندازد و قیل و قال کند.

حالا نظم فکری برانکو به تیمش هم سرایت کرده و با وجود آنکه حق گرفتنی است اما تا پایان هفته پنجم همچنان پرسپولیسی که ظاهرا پول نگرفته از هم نپاشیده.

نمونه چنین تصمیم و اتفاقی در آلمان رخ داد. در این کشور مردم در اعتراض به گران شدن بلیط مترو اعتصاب کردند اما رفتند و بلیط خریدند و در ایستگاه مترو نشستند. آنها حتی وسط دعوا هم قوانین را رعایت کردند.

حالا پرسپولیس هم چنین رفتاری تاکنون از خود نشان داده است، هر چند بعید است که این رفتار ادامه داشته باشد اما به هر حال این میسور نشده جز با حساسیت و برخورد برانکو که اتفاقا او هم محترمانه با مجرم اخلال گر نظم برخورد می‌کند.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان