۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور برانکو در کرواسی شایعه بود/کی روش فکر می کند همه چیز متعلق به اوست
کد خبر: ۹۵۵۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

درخشان:

حضور برانکو در کرواسی شایعه بود/کی روش فکر می کند همه چیز متعلق به اوست

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور برانکو در تیم ملی کرواسی فقط یک شایعه بود که این روز ها در فوتبال ایران مانند آن زیاد شنیده می شود.

حضور برانکو در کرواسی شایعه بود/کی روش فکر می کند همه چیز متعلق به اوست
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، حمید درخشان گفت: پرسپولیس بازی بدی مقابل پیکان از خود به نمایش نگذاشت اما تیم بزرگی چون پرسپولیس باید عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد و در مقابل یک تیم لیگ یکی به تک گل خود اکتفا نکند.
وی در مورد ضعف های تاکتیکی پرسپولیس ادامه داد: پازل تیم پرسپولیس خیلی خوب جور نشده است. قرار نبود از ابتدا بهترین بازیکنان ایران در پرسپولیس جمع شوند و این تیم نتیجه بگیرد. از سرمربی تیم انتظار می رود از بازیکنان به شکل بهتری استفاده کند.
سرمربی فصل گذشته پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این تیم اظهار کرد: یکی از مشکلات پرسپولیس این است که حامیان مالی به خاطر تغییرات فراوان مدیریت در این باشگاه جرات همکاری ندارند.
وی یادآور شد : اتفاقات این گونه که باعث می شود پول به پرسپولیس نرسد قطعا باعث تضعیف این تیم می شود.
وی در مورد احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی کرواسی، اظهار کرد: سرمربیگری برانکو در تیم ملی کرواسی در حد یک شایعه بود و ما از این شایعات در تیم های دیگرمان هم کم نمی شنویم.
سرمربی اسبق تیم فوتبال امید ایران در مورد همگروهی این تیم با قطر، سوریه و چین گفت: تیم ما از شانس نسبتا خوبی برای صعود به المپیک برخوردار است اما اگر بخواهیم منصفانه امکانات و منابع مالی تیم های دیگر را با ایران مقایسه کنیم نباید انتظاری از تیم المپیک داشته باشیم.
وی با اشاره به اردو های خوب تیم فوتبال المپیک ( امید ) اظهار کرد: کاشانی برای تیم امید نعمتی است و به تنهایی مشکلات تیم را حل می کند.
درخشان در مورد تجربه کم محمد خاکپور برای هدایت تیم فوتبال المپیک، خاطرنشان کرد: شاید خاکپور تجربه کمی برای هدایت این تیم داشته باشد اما می تواند با تلاش بیشتر مشکلات را حل کند.
وی در خصوص مخالفت کی روش با حضور بازیکنان بزرگسال در ترکیب تیم امید گفت: کی روش فکر می کند همه چیز متعلق به اوست اما باید بداند که تیم امید برای ایران است. باید کی روش با خاکپور همکاری کند تا بتوانیم پس از سال ها به المپیک صعود کنیم.
به گفته وی تیم فوتبال المپیک بازی های سختی در پیش رو دارد و باید با این تیم تعامل کنیم.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان