۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آیا تمام توجه ورزش کشور باید به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منحصر باشد
کد خبر: ۹۵۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده تاکستان:

آیا تمام توجه ورزش کشور باید به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منحصر باشد

رجب رحمانی: مقوله ورزش و تحقق برنامه ها در این حوزه به دلیل اهمیت از عهده یک وزیر و حتی چند وزیر برنمی آید و باید شخص رئیس جمهوری و همه وزرای ذیربط کمک کنند.

آیا تمام توجه ورزش کشور باید به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منحصر باشد
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، رجب رحمانی در مخالفت با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم در جلسه علنی نوبت عصر روز پنجشنبه خطاب به وی افزود: با مساله دو شغله ها که در میان هیات مدیره های حوزه ورزش مشاهده می شود، چکار خواهید کرد؟ رحمانی با اشاره به این که سرانه ورزش جهان دو مترمربع است، اظهار داشت: کشور ما در این زمینه با استاندارد جهانی اختلاف دارد، آیا برنامه خاصی برای افزایش این سرانه در کشور دارید؟ وی با اشاره به وضعیت امکانات ورزشی موجود برای طبقات محروم و دوردست کشور، خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش گفت: چه برنامه ای برای مساله ورزش بانوان که مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب است، دارید؟ رحمانی همچنین ضمن مهم خواندن موضوع جوانان و مساله اشتغال و ازدواج آنان از وزیر پیشنهادی ورزش پرسید: درخصوص مساله بیکاری جوانان و مقابله با مافیای ورزشی چه تدابیری خواهید اندیشید؟ نماینده مردم تاکستان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مورد شخص آقای روحانی باید بگویم، هنگامی که در مجلس چهارم و پنجم شورای اسلامی، موضوع استان شدن قزوین رای نیاورد، وی تدبیر و بزرگواری کرد که بدین ترتیب استان شدن آن چهارم خرداد سال ۷۶ مورد تصویب قرار گرفت.
وی ادامه داد: مخالفت بنده با برخی برنامه های آقای سلطانی فر که یکی از مدیران پرتلاش و فعال در حوزه کاری خود بوده است، به معنای مخالفت با کل کابینه و برنامه های دولت آقای روحانی نیست، من به عنوان موافق با کلیات برنامه دولت یازدهم نیز صحبت کرده بودم.
نماینده مردم تاکستان در مجلس تاکید کرد که مساله ورزش یک موضوع کشوری و عام است و موضوع جوانان که امیدهای کشورهستند نیز حایز اهمیت بسیار است.
رحمانی با بیان این که سلطانی فر یکی از چهره های سیاسی با تجارب خوب است، اظهار داشت: مقوله ورزش و تحقق برنامه ها در این حوزه به دلیل اهمیت از عهده یک وزیر و حتی چند وزیر برنمی آید و باید شخص رئیس جمهوری و همه وزرای ذیربط کمک کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان