۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولین به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کنند/ تخریب قبور ائمه بقیع حرکت خبیثانه وهابیت را نشان داد
کد خبر: ۹۵۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام محمد میرزایی:

مسئولین به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کنند/ تخریب قبور ائمه بقیع حرکت خبیثانه وهابیت را نشان داد

امام جمعه موقت آوج خواستار رسیدگی مسئولین به وضعیت اقتصادی مردم شد.

مسئولین به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کنند/ تخریب قبور ائمه بقیع حرکت خبیثانه وهابیت را نشان داد
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، حجت الاسلام محمد میرزایی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر آوج که در محل مصلی این شهر برگزار گردید ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا بیان کرد: باید به دنبال کسب رضایت خداوند متعال باشیم؛ آنچه ضروری به نظر می رسد این است که در عبادت و بندگی هیچ چیز را نباید کوچک شمرد و بگوئیم که این عمل ناچیزی اشت چه بسا ، رضایت خداوند متعال در عملی باشد که ما آن را سبک شمرده ایم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه خداوند متعال اجابت خود را در دعا کردن و خواندن او مخفی کرده است اظهار داشت: حوائج انسان توسط حضرت باری تعالی به اجابت می رسد که دست نیاز به سوی غیره دراز کردن کار اشتباهی است.
میرزایی افزود: وقتی به دانشمندان غربی و شرقی نگاه می کنیم هیچ فرقی مشاهده نمی کنیم زیرا از انسان به عنوان یک نگاه ابزاریی استفاده می کنند ولی بر عکس آن در اسلام به انسان با دید کریمانه نگاه می شود تا هویت وجودی انسان حفظ شود ؛ ای کاش بزرگان غرب و شرق این را می دانستند.
امام جمعه موقت آوج با اشاره به اینکه تقوا عامل استجابت دعاهای بشریت است گفت:انجام وجبات و ترک محرمات از ویژگی هایی است که موجب می شود انسان به قرب و رضای الهی برسد.
حجت الاسلام محمد میرزایی پیرامون رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور تصریح کرد: الحمد الله هیئت محترم دولت وزرای خود را به موقع به مجلس معرفی کرد تا اینکه توانست رای اعتماد اکثریت آن ها را از مجلس شورای اسلامی بگیرد.
وی در ادامه از صدا و سیما جمهوری اسلامی به خاطر پخش مستقیم رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی که موجب شد آحاد مردم در جریان قرار بگیرند تقدیر و تشکر بعمل آورد و گفت: همین این ها مرهون خلق حماسه سیاسی بود که در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری به دست مردم به وقوع پیوست.
میرزایی از مسئولین خواست تا به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کنند.
امام جمعه موقت آوج با اشاره به فرا رسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بیان کرد: 9شوال همه سال یادآور حرکت خبیثانه وهابیت در تخریب قبور ائمه بقیع است؛ فرقه وهابیت یکی از شاخه های اهل سنت توسط عبد الوهاب تشکیل شد که با آل سعد پیمان همکاری بستند.
حجت الاسلام محمد میرزایی تاکید کرد: فرقه وهابیت خیلی خطرناک هستند زیرا که نام اسلام را با خود به یدک می کشند هر روز جنایت های متفاوتی را در کشورهای خاورمیانه اعم از عراق ، سوریه ، لبنان ، مصر ، پاکستان از آن ها شاهد هستیم ؛ این فرقه با توجه به یک دست شدن با آل سعود قدرت پیدا کرده اند و دست به اقدامات وحشیانه ای نظیر کشتار مسلمانان بویژه شیعیان می زنند.
وی ادامه داد: در پشت پرده همه جنایت های اتفاق افتاده شده در منطقه خاورمیانه استکبار جهانی نقش دارد که منافع خود را در اولویت می دانند و هیچ سودی را برای کشورهای عربی نمی خواهند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان