۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجناس چینی در بازار های عربستان خون بهای شیعیان شد
کد خبر: ۹۵۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطیب نماز جمعه شهر اقبالیه:

اجناس چینی در بازار های عربستان خون بهای شیعیان شد

حجت الاسلام فاطمیان، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اقبالیه گفت: وهابیان از اموال حجاج ایرانی علیه قتل عام شیعیان استفاده می کنند.

اجناس چینی در بازار های عربستان خون بهای شیعیان شد

به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به خطبه های این هفته به بررسی ویژگی های وهابیون و رژیم آل سعود پرداخت.

وی بیان کرد: تخریب حرم و بارگاه های ائمه توسط گروه وهابیت در سال 1344، بازگشت افتخار آمیز اولین گروه آزادگان در سال 1369 به ایران اسلامی و حمله به مسجد گوهر شاد توسط رضاخان از اقدامات این گروه  ملعون است.

حجت الاسلام فاطمیان  به ویژگی های برجسته وهابیان  اشاره نمود و اظهار داشت: وهابیان گروهی از مشرکان با عقاید خرافی  می باشند و شیعیان را جزو مشرکان  دانسته و کشتن آنها را راهی برای رسیدن به بهشت تلقی می کنند؛وهابیان دست نشانده استعمار انگلیس و آمریکا هستند.

امام جمعه شهر اقبالیه خاطر نشان کرد: وهابیان گروهی از انسان های  ظالم وستمگرهستند و معتقد ند شیعیان از مشرکان واقعی  می باشند و توسط خداوند آمرزیده نمی شوند و دست در دست طاغوت دارند.

خطیب نماز جمعه  اقبالیه عنوان کرد: متاسفانه وهابیان، هزینه های خرید سلاح های جنگی برای قتل عام شیعیان را از پول هایی تامین می کنند که حجاج ایرانی، صرف خرید اجناس چینی در بازار های عربستان می کنند.

حجت الاسلام فاطمیان اذعان داشت: ملت آزاده ایران که اسیر چنگال بعثی ها بودند با پیروی از سیره زندگی امامان معصوم خود، سخت ترین و عذاب آورترین شکنجه های بعثی ها را تحمل کردند و ایران اسلامی به این آزادگان افتخار می کند.

مکلف بودن، مهم ترین ویژگی متمایز انسان با سایر مخلوقات است

خطیب نماز جمعه شهر اقبالیه در ادامه خطبه ها با دعوت مردم به تقوای الهی، به سر منشا خلقت انسان اشاره کرد.

فاطمیان توصیه کرد: از خداوند متعال پروا داشته باشید، با برادران و خواهران خود با اخلاق خوب رفتار کنید؛ کارهای نیک پاک کننده گناهان آدمی است و درود خداوند بر کسانی  باشد که  می داننداز کجا آمده اند و به کجا می روند.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم  فرموده است  ما انسان را از یک نطفه آفریدیم افزود: انسان با سایر مخلوقات متفاوت و این دلیل  مکلف بودن انسان است.

امام جمعه اقبالیه  با تاکید بر اینکه انسان ها باید علاوه بر توجه به آخرت خویش به فکر امور دنیایی خود نیز باشند اضافه کرد: آفرینش انسان ها، هدفمند است بنابراین ضروری است بهره خود از این دنیا را فراموش نکنیم.

وی ادامه داد: همانطور که در قنوت نماز های خود، حسنات دنیا و آخرت  را از خدا مسالت داریم  و حسنه  واقعی در واقع محبت رسول خدا واهل بیت  می باشد  همچنین رضایت خداوند بستگی به رضایت مساکین دارد.

حجت الاسلام مسلمین فاطمیان  یادآور شد:  سعادت انسان در گرو علم ، دانش و آگاهی است و باید در نشست و برخاست با علما مشتاق باشید.

خطیب نماز جمعه اقبالیه در پایان افزود: برنامه های تلویزیونی که با هدف  افزایش آگاهی مردم پخش می شوند؛ فرصت مناسبی  جهت کسب آگاهی است و مسائل دینی و اعتقادی را به خوبی مطرح می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان