۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین برانکو زیاد به من گیر می دهد! / قصد دارم برای پیشرفت کردن به اروپا بروم
کد خبر: ۹۴۹۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

طارمی:

برانکو زیاد به من گیر می دهد! / قصد دارم برای پیشرفت کردن به اروپا بروم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو علاقه خاصی به من دارد و برای دلسوزی و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد.

برانکو زیاد به من گیر می دهد! / قصد دارم برای پیشرفت کردن به اروپا بروم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مهدی طارمی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، روند گلزنی‌های خودش در این تیم و تیم ملی و همچنین جدایی احتمالی برانکو از جمع سرخ‌پوشان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

* شرایط پرسپولیس در ابتدای لیگ شرایط مناسبی نبود اما الان به نظر می‌رسد که روند خوبی را آغاز کرده‌اید.
- بله قبول دارم. ما در اول لیگ بد نتیجه گرفتیم و در بازی‌هایی که باید نتیجه می‌گرفتیم موفق نبودیم. آن هم در حالی که خوب بازی می‌کردیم و فقط نتیجه نمی‌گرفتیم. الان هم ما هم خوب بازی می‌کنیم و خوب نتیجه می‌گیریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم هم در جام حذفی صعود کنیم و هم اینکه در لیگ برتر خودمان را بالا بکشیم. چرا که جایگاه ما در جدول این نیست و باید جزو 3 تیم اول لیگ باشیم.

* روز گذشته در اولین گام پیکان را در جام حذفی حذف کردید. درباره این بازی چه صحبتی داری؟
- به هر حال حریف ما تازه به لیگ یک رفته و بازیکنان خوب و جوانی در اختیار دارد که انگیزه زیادی داشتند مقابل ما بازی کنند از طرف دیگر 3 بازیکن ما در تیم بزرگسالان بود و 3 بازیکن هم در تیم ملی امید و تمرینات پرسپولیس با نفرات کامل انجام نمی‌شد از طرف دیگر بازیکنانی که در تمرین بودند بدنسازی می‌کردند و بدن آنها در بازی دیروز سنگین بود اما خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم و مقابل سایپا نتیجه بهتری هم خواهیم گرفت.

* در چند بازی اخیر پرسپولیس بازیکنان این تیم پنالتی‌های زیادی خراب کرده بودند و بالاخره قرعه به نام تو افتاد تا دوباره پنالتی بزنی.
- در تیم ما پنالتی‌زن‌های خوبی وجود دارد مثل امید عالیشاه و رامین رضائیان اما در شرایط بازی پنالتی آنها گل نشده بود و فشار زیادی تحمل می‌کردند. خوشبختانه پنالتی را من زدم که تبدیل به گل شد و امیدوارم بتوانم باز هم برای پرسپولیس مؤثر باشم.

* خیلی‌ها فکر می‌کردند باز هم پنالتی‌ات را چیپ بزنی!
- همه جا که چیپ جواب نمی‌دهد! به همین خاطر پنالتی را بالا زدم و امیدوارم بتوانم اگر باز هم پنالتی‌زن بودم پنالتی‌هایم را گل کنم.

* به نظر می‌رسد روند رو به رشدت امسال خیلی بهتر از سال گذشته بوده به طوری که تا اینجا توانسته‌ای هم گل بزنی هم پنالتی بگیری هم پاس گل بدهی.
- بله خودم هم قبول دارم که نسبت به سال گذشته بهتر شدم. سال گذشته من در بدترین شرایط به پرسپولیس وارد شدم و فشار روی تیم زیاد بود. آنطور که می‌خواستم نمی‌توانستم بازی کنم اما امسال از همین ابتدای لیگ روند خوبی داشتم و هم توانستم گل بزنم هم پاس گل بدهم و هم پنالتی بگیرم که بابت همین مسئله خدا را شکر می‌کنم.امیدوارم این روند مثبت را بتوانم ادامه دهم تا بازیکن مؤثری باشم.

* این هفته در لیگ باید به مصاف سایپا بروید. درباره این بازی چه صحبتی داری؟
- با همه احترامی که برای سایپا قائل هستم ما کاری به این نداریم که چه تیمی روبروی ماست چرا که ما پرسپولیس بزرگ هستیم و در هر بازی محکوم به بردیم. باید نتایج خوبی بگیریم تا هواداران را که سال گذشته زج زیادی کشیدند شاد کنیم. امیدوارم امسال بتوانیم طلسم ناکامی‌ها را بشکنیم.

* در تیم ملی هم روند فوق‌العاده‌ای داشتی و توانستی 3 گل بزنی. خودت فکر می‌کردی شروع فوق‌العاده‌ای در تیم ملی داشته باشی؟
- خدا را شکر تیم ملی برایم خوب بود و توانستم بازیکن مؤثری باشم. من 3 گل زدم و به جز این 3 گل بازی‌های خوبی انجام دادم اما همه تلاش من این است که روز به روز بهتر شوم.

* به نظر می‌رسد کی‌روش هم علاقه زیادی به تو پیدا کرده است.چه صحبت‌هایی میان تو و کی‌روش رد و بدل می‌شد؟
- خوشحالم که کی‌روش لطف زیادی به من دارد و خوشحالم یک نفر مثل او بالای سر من در تیم ملی است و اینکه او به من نظر مثبت دارد برایم خوشایند است. البته صحبت‌های من و کی‌روش صحبت‌های خاصی نبود و بیشتر درباره بازی و کارهایی که در زمین باید انجام دهم حرف می‌زدیم. او از من می‌خواست که بی‌استرس، ساده و بدون اضافه کاری بازی کنم.

* سردار آزمون روز گذشته مصاحبه‌ای کرد و گفت که با همه احترامی که برای لیگ ایران قائل است اما مهدی طارمی باید به اروپا برود تا آنجا بیشتر پیشرفت کند. خودت به این موضوع چقدر اعتقاد داری؟
- سردار دوست و برادر صمیمی من است و بیرون از زمین هم با هم ارتباط خوبی داریم. الان هم که سردار در روسیه است ما با هم در ارتباط هستیم وحتی بعد از گلزنی من او تبریک گفت و من هم امیدوارم سردار بتواند در بازی تیمش گلزنی کند و آنقدر پیشرفت کند تا بتواند به تیم‌های بهتر و شناخته‌ شده‌تری برود. از نظر اخلاقی سردار جزو بهترین‌هاست و او به من لطف داشته که این حرف‌ها را زده است.

* رفتن به فوتبال اروپا در چه مرحله‌ای از زندگی مهدی طارمی قرار دارد؟
- قطعا رفتن به اروپا جزو برنامه‌های من است اما باید گلزنی‌هایم را ادامه دهم و در صورتی که پیشنهاد اروپایی داشته باشم قصد دارم برای پیشرفت کردن به اروپا بروم. البته این حرف من به منزله جدایی من از پرسپولیس نیست چرا که هیچ گاه نمی‌توانم خودم را از پرسپولیس جدا کنم. من هر چه دارم از پرسپولیس است و فقط برای پیشرفت کردن دوست دارم به اروپا بروم.

* روند فوق‌العاده گلزنی‌هایت در تیم ملی باعث شد تا برخی رسانه‌ها تو را با علی دایی مقایسه کنند. خودت چقدر فوتبالت را شبیه دایی می‌دانی؟
- من هیچ وقت جسارت نمی‌کنم که بخواهم خودم را با علی دایی مقایسه کنم. به جز اینکه علی دایی من را مطرح کرد باید بگویم که او آقای گل جهان و فوتبالیست بزرگی است که در همه دنیا او را می‌شناسند. دایی به من اعتماد کرد و دلیل پیشرفت من خود علی دایی است و من هیچ گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که بخواهم خودم را با علی دایی مقایسه کنم اما باید بگویم که او همیشه الگوی من است.

* این روزها صحبت از این است که برانکو ایوانکوویچ پیشنهادی از تیم ملی کرواسی دارد. به نظرت با جدایی احتمالی او از پرسپولیس چه اتفاقی برای این تیم خواهد افتاد؟
- فکر نمی‌کنم برانکو پیشنهاد تیم ملی کرواسی را قبول کند و از پیش ما برود. او پرسپولیس را دوست دارد و اگر از تیم برود ما بزرگترین لطمه را می‌خوریم. برانکو مربی خیلی خوبی است و من خیلی خوشحالم که با او کار می‌کنم. امیدوارم اگر می‌خواهد از پرسپولیس برود اول ما را قهرمان کند و به گفته خودش بعد از قهرمانی پرسپولیس برود.

* به نظر می‌رسد خوش‌شانس هستی که هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس با دو مربی بزرگ و باشخصیت کار می‌کنی. از طرف دیگر هم خودت با این دو مربی رابطه متقابل خوبی هم داری. درست است؟
- به هر حال اخلاق من به گونه‌ای است که با همه می‌سازم و زیاد کاری به کسی ندارم. هم برانکو و هم کی‌روش به من لطف دارند و فکر می‌کنم من را دوست دارند. البته برانکو در تمرین به خاطر علاقه‌ای که به من دارد زیاد به من گیر می‌دهد و قطعا این گیرهای او برای پیشرفت کردن خودم است. امیدوارم برانکو از پرسپولیس نرود.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان