۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سرنشینان خودروی پاترول در برخورد با قطار مسافربری جان سالم به در بردند
کد خبر: ۹۴۸۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

سرنشینان خودروی پاترول در برخورد با قطار مسافربری جان سالم به در بردند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودرو در قزوین خبر داد.

سرنشینان خودروی پاترول در برخورد با قطار مسافربری جان سالم به در بردند
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ رضا رضایی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین، در تشریح این خبر گفت: شب گذشته(شنبه) ساعت 20 و 5 دقیقه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه برخورد قطار مسافربری تهران- تبریز در کیلومتر 129 خطوط ریلی حوالی شهر شریفیه شعرستان البرز بلافاصله عوامل پلیس راه آهن و آتش نشانی به محل اعلامی اعزام شد.
وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک قطار که از سمت تهران به تبریز در حرکت بوده با یک دستگاه خودرو پاترول برخورد کرده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: خودروی پاترول به علت عدم استفاده از گذرگاه و ورود غیرمجاز به حریم ریلی و متوقف شدن روی ریل راه آهن و عدم مهارت و توانایی در خارج نمودن خودرو منجر به این حادثه و توقف 35 دقیقه ای قطار مسافربری شد.
وی افزود: خوشبختانه راننده و دو سرنشین خودروی پاترول به محض رویت قطار سریعا از خودرو پیاده و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
وی در پایان گفت: به استناد ماده قانون ایمنی راه ها و راه آهن جمهوری اسلامی ایران از وسط ریل به شعاع 17 متر، حریم راه آهن شناخته می شود و در صورت ورود انسان، وسایل نقلیه، احشام و ... اداره راه مقصر نخواهد بود.


انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان