۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین افزایش ۵۲ درصدی پروژه ها و ۴۸ درصدی اعتبارات دهیاری ها در دولت تدبیر و امید
کد خبر: ۹۴۸۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اعلام کرد:

افزایش ۵۲ درصدی پروژه ها و ۴۸ درصدی اعتبارات دهیاری ها در دولت تدبیر و امید

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اعلام کرد: افزایش ۵۲ درصدی اجرای پروژه های عمرانی و ۴۸ درصدی اعتبارات دهیاری ها در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

 افزایش ۵۲ درصدی پروژه ها و ۴۸ درصدی اعتبارات دهیاری ها در دولت تدبیر و امید
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، کریم حبیبی انبوهی اظهار کرد: در در فاصله زمانی دوسال گذشته در دولت تدبیر و امید تعداد پروژه های عمرانی اجرا شده توسط دهیاریهای استان 896 پروژه با اعتباری بالغ بر 562 میلیارد ریال می باشد که نسبت به مدت مشابه قبلی از افزایش 52 درصدی برخوردار شده است.
وی افزود: کل اعتبارات توزیع شده بین دهیاریهای استان در این مدت 797 میلیارد ریال می باشد که نسبت به مدت مشابه قبلی از افزایش 48 درصدی برخوردار می باشد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از تهیه سند توسعه روستایی استان قزوین و تهیه سند توسعه 20 روستای نمونه استان به عنوان یکی از اقدامات برجسته دولت یازدهم در استان قزوین نام برد و در ادامه تصریح کرد: در این مدت میزان آموزش برگزار شده برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها 128240 نفر – ساعت می باشد که افزایش 55 درصدی نسبت به مدت مشابه قبل را نشان می دهد.
وی گفت: در این دولت برای تأسیس دهیاری در 124 روستای با جمعیت بالای 30 خانوار استان مجوز اخذ شده است.
حبیبی انبوهی از ساماندهی پسماند روستایی و مسائل زیست محیطی در سطح روستاهای استان، تقویت و تجهیز شرکتهای تعاونی دهیاریها در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تشکیل شوراهای فرهنگی روستایی بعنوان دیگر اقدامات برجسته و مهم دولت یازدهم در سطح روستاهای استان یاد کرد.


انتهای پیام/7008

منبع: استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان