۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کارگاه آموزش شناسایی پرندگان شکاری و آموزش سلاح برگزار شد
کد خبر: ۹۴۷۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برای محیط بانان استان قزوین

کارگاه آموزش شناسایی پرندگان شکاری و آموزش سلاح برگزار شد

طرح آموزش شناسایی پرندگان شکاری و سلاح برای محیط بانان استان قزوین توسط اداره آموزش اداره کل برگزار شد.

کارگاه آموزش شناسایی پرندگان شکاری و آموزش سلاح برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، در راستای ارتقا سطح علمی و افزایش توانمندی محیط بانان در عرصه حفظ و نگهداری محیط زیست و حیات وحش استان طرح آموزش شناسایی پرندگان شکاری و آموزش سلاح برای محیط بانان استان قزوین توسط اداره آموزش اداره کل و با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان البرز و همکاری شهرداری محمدیه دراداره کل وکتابخانه مرکزی شهر محمدیه برگزار شد.
صدرالدین علیپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، در شروع مراسم این دوره آموزشی، ضمن تقدیر از سیاوش غیاثوند رئیس اداره محیط زیست شهرستان البرز از شهردار شهر محمدیه نیز به خاطر همکاری در برگزاری هرچه بهتر این دوره تشکر و قدردانی کرد.
وی محیط بانان را قشر مظلوم و زحمت کش عرصه محیط زیست دانست و اظهار کرد: امید است با برگزاری چنین دوره های آموزشی بتوانیم سطح دانش محیط بانان را در تمام زمینه های تخصصی بالا برده و کمک شایانی را در پیشبرد اهداف سازمانی محیط زیست داشته باشیم. 
علیپور در ادامه از تلاشهای محیط بانان در زمینه سرشماری انجام شده درتابستان امسال قدردانی نمود و افزود: سرشماری امسال با شکل و روش تازه ای انجام شد و همین امر صحت و دقت سرشماری وحوش استان را بالا برد. 
در ادامه دوره آموزشی، شرکت کنندگان،فرمانده هان و محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین پس ازپشت سر گذاشتن کلاس های تئوری در بخش آموزش شناسایی پرندگان شکاری با حضور در موزه ، پارک طبیعت باراجین و منطقه اکبرآباد و در بخش آموزش سلاح با حضور در میدان تیر پادگان قدس، آموخته های خود را به صورت عملی به نمایش گذاشتند.
لازم بذکر است این دوره های آموزشی در مدت پنج روز و با حضور 50 نفر از مسئولین ادارات محیط زیست استان ، محیط بانان و کارشناسان محیط طبیعی در اداره کل محیط زیست استان قزوین ، پادگان قدس ،کتابخانه و موزه حیات وحش شهر محمدیه برگزار شد.



انتهای پیام/7008

منبع: محیط زیست قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان