۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اجرایی شدن طرح ملی نمایش پایداری و مقاومت ایرانی در ۱۲ استان
کد خبر: ۹۳۹۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سردار عاطفی خبر داد:

اجرایی شدن طرح ملی نمایش پایداری و مقاومت ایرانی در ۱۲ استان

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی در دیدار با مدیرکل، معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز قزوین از اجرایی شدن طرح ملی نمایش پایداری و مقاومت ایرانی در ۱۲ استان کشور خبرداد.

اجرایی شدن طرح ملی نمایش پایداری و مقاومت ایرانی در ۱۲ استان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سردار عاطفی رئیس مرکز بسیج رسانه ملی دراین طرح که حاوی اطلسی نمایشی است گفت: نقش اقوام ایرانی با تکیه بر فرهنگ بومی، محلی و منطقه ای و در قالب های مختلف برنامه سازی ارائه و به تصویر کشیده می شود.
سردار عاطفی همچنین تولید سریال سید آزادگان زنده یاد سید علی اکبر ابوترابی را از برنامه های آتی مرکز بسیج رسانه عنوان کرد.
رئیس مرکز بسیج رسانه ملی در ادامه با اشاره به فعالیت همکاران متعهد و بسیجی در صداوسیمای مراکز استان ها ابراز امیدواری کرد پایگاه های بسیج در مراکز استان ها بتوانند بیش از پیش در تولید برنامه های فاخر و معرفی فرهنگ و ارزش های بسیج در بین آحاد مردم توفیق یابند.
معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم در این دیدار با اشاره به کمبود منابع مالی برای برنامه سازی در حوزه ی بسیج اظهارداشت: با توجه به وجود سوژه های متعدد و ناب در استان ها در صورت تخصیص بودجه ی متمرکز از طریق بسیج سازمان و یا بسیج استان ها می توان برنامه های فاخر و ارزشمندی در این زمینه تولید کرد.
وی همچنین به اجرای 110 طرح عمرانی از سوی بسیج سازندگی در کشور اشاره و تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار می توان این توانمندی ها و خدمات را به صورت مستند و هنرمندانه به مخاطبان معرفی کرد.
در پایان این مراسم احکام اعضای شورای بسیج صداوسیمای مرکز قزوین اعطا شد.





انتهای پیام/7008

منبع: صداو سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان