۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مرکز تله مدیسین پزشکی از راه دور درمان ناباروری
کد خبر: ۹۳۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در قزوين راه اندازي شد؛

مرکز تله مدیسین پزشکی از راه دور درمان ناباروری

امروزه درمان ناباروری و خدمات درمانی به زوجین یکی از خدمات پرهزینه در سبد خانواده محسوب مي شود.

مرکز تله مدیسین پزشکی از راه دور درمان ناباروری
به گزارش صبح قزوين، مرکز تله مدیسین پزشکی از راه دور درمان ناباروری استان قزوین برای نخستین‌بار در این استان راه‌اندازی شد که از طرح‌های قابل توجه و مهم است.
اين مركز رسماً كار خود را آغاز كرده و زوج هاي نابارور مي توانند به جاي مراجعه به تهران درمان خود را در مركز انجام دهند اين مركز در خيابان فلسطين شرقي قرار دارد.
امروزه درمان ناباروری و خدمات درمانی به زوجین یکی از خدمات پرهزینه در سبد خانواده محسوب مي شود و به منظور ارائه خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های سنگین درمان ناباروری اين طرح در قزوين شروع به كار كرده است.
مغربي معاون پژوهش و فناوري جهاد دانشگاهي كشور بيان كرد: برای اولین بار مركز درمان ناباروری از راه دور (تله مدیسین) راه اندازي شد و براي انجام آزمايشات و درمان هاي باليني مبناي جديدي است.
فائزي قائم مقام جهاد دانشگاهي قزوين اظهار كرد: با همكاري بين جهاد دانشگاهي قزوين و قم اين مركز شكل گرفته و جهاد دانشگاهي استان قم و مركز فوق تخصصي آن جزء پيشرفته ترين و با كيفيت ترين مراكز درماني كشور است.
شعباني كارشناس آزمايشگاه تصريح كرد: اين مركز داراي كلينيك مشاوره و درمان ناباروري، آزمايشگاه تشخيصي مجهز و بخش آندرولوژي و سونوگرافي است.
امروزه استفاده از فناوری و خطوط پرسرعت و رمزگذاری شده به عنوان یکی از کاربردهای موثر در ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی در کشورهای توسعه‌یافته است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان