۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تجلیل از تولیدات موسیقی «شهدای غواص» در حوزه هنری
کد خبر: ۹۳۸۳۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تجلیل از تولیدات موسیقی «شهدای غواص» در حوزه هنری

مراسم آیین تجلیل از تولیدات موسیقی «شهدای غواص» اوایل هفته آینده در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

تجلیل از تولیدات موسیقی «شهدای غواص» در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، آیین تجلیل از هنرمندان عرصه موسیقی شعر و ترانه با موضوع «شهدای غواص» روز شنبه 21 شهریور 1394 با حضور سید محمد مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری، علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، اصحاب رسانه، چهره‌های فرهنگی هنری ایران اسلامی و خانواده‌های شهدا برگزارمی‌شود.

این مراسم با اجرای عبدالله روا با شعر خوانی شاعران، رونمایی نماهنگ و قطعات موسیقایی و بخش‌های مختلفی همراه خواهد بود که در یکی از این بخش‌ها نماهنگ «اشک آینه» با خوانندگی میلاد هارونی رونمایی می‌شود.

این اثر با ترانه‌ای از قاسم صرافان و به کارگردانی وحید امینی توسط موسسه فرهنگی هنری کساء و با همکاری حوزه هنری تولید شده است.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه نماهنگ «یک هفت پنج» به خوانندگی کیان مقدم و با ترانه‌ای از احمد امیرخلیلی رونمایی می‌شود، این در حالی است که قطعه موسیقایی «غواصان مروارید» به خوانندگی سید علی میرمحمدی و «دفاع از شط» به خوانندگی غلامرضا صنعتگر نیز رونمایی می‌شواد.

در این برنامه خانواده شهیدان علی صبوری و حسین خرازی نیز حضور دارند. سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان حافظ نرسیده به حافظ است. ورود برای تمام علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/

R33357/Pne

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان