۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ۲۷۴ اختراع برگرفته از آیات قرآن كريم/كوچكترين قرآن در۷میلي متر
کد خبر: ۹۳۷۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مخترع و نخبه قرآني كشور خبر داد:

۲۷۴ اختراع برگرفته از آیات قرآن كريم/كوچكترين قرآن در۷میلي متر

شريفي: با الطاف خداوند ۲۷۴ اختراع را به ثبت رسانده ام كه تمامي آنها بدون استثنا از قرآن، احادیث و روایات الهام گرفته شده است. چراکه قرآن پاسخگوی جامع نیازهای بشری به صورت علمي است.

۲۷۴ اختراع برگرفته از آیات قرآن كريم/كوچكترين قرآن در۷میلي متر
به گزارش صبح قزوين، روح الله شریفی مخترع و نخبه كشوري كه در رشته پاتوبیولوژی بادشناسی و سرطان‌شناسی داراي مدرك دكتري است، در آيين افتتاحيه سي و يكمين دوره مسابقات قرآن، تماز و عترت در بين دانش آموزان برگزيده كشوري كه در استان قزوين در حال برگزاري است اظهار داشت: با تدبر و تعقل به معنا و مفهوم قرآن کریم توانسته‌ام در زندگی به موفقیت‌های چشم‌گیری برسم.
وي بيان داشت: موسسه اي در غرب كتاب انجيل كه مشتمل بر 307 صفحه است را در 29 ميلي متر نوشت كه اين كار براي تبليغ دين مسيحيت مي باشد.
شريفي ادامه داد: بعد از اين كار بنده براي اينكه ركورد اين كار را براي دين اسلام ثبت كنم، نگارش قران را كه 633 صفحه بود، در 7 ميلي متر به عنوان كوچكترين قرآن در جهان به نام كشور و دينم ثبت كردم.
اين مخترع خاطر نشان كرد: در حالي كه دشمن از شوك اين عمل خارج نشده بود، ركور ديگري به نام تشيع زدم، به اين صورت كه كتاب نهج البلاغه در 2750 صفحه را به 3 زبان لاتين، فارسي و عربي در 1 ميلي متر به رشته تحرير در آوردم كه اين ركورد عجيب حداقل يك قرن به نام ايران و اسلام ثبت خواهد ماند.
وی ادامه داد: تاکنون توفیق داشته ام که 274 اختراع را برای کشورمان به ثبت برسانم و تمامی این اختراعات را بدون استثنا از قرآن، احادیث و روایات الهام گرفته ام چراکه قرآن پاسخگوی جامع نیازهای بشری به صورت علمي است.
شريفي براي اثبات سخن خود تاكيد كرد: براي مثال ماشين بدون سوخت و يا ليزر توانمند تحقيقاتي دوربرد برگرفته از آيات قرآن است كه با كمي دقت در مفهوم آيات موفق به ساخت آنها شده ام.
اين مخترع به نام  با بیان اینکه دانش‌آموزان به معنا و مفهوم قرآن کریم توجه بیشتری کنند، یادآورشد: با تحقق این امر می‌توان در زمینه فناوری، آزمایشگاهی و علمی به موفقیت‌های بی‌نظیری رسید.
انتهاي خبر/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان