۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اجرای طرح مهر تحصیلی با آغاز بازگشایی مدارس در قزوین
کد خبر: ۹۲۸۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر داد:

اجرای طرح مهر تحصیلی با آغاز بازگشایی مدارس در قزوین

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از اجرای طرح مهر تحصیلی هم‌زمان با آغاز بازگشایی مدارس دراستان خبر داد.

اجرای طرح مهر تحصیلی با آغاز بازگشایی مدارس در قزوین
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی با آغاز بازگشایی مدارس جهت کمک به دانش‌آموزان مستعد اظهار کرد: یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح گفت: هدف از این طرح اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان و با رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف و شناسایی افراد مستحق، مطابق نیت واقفان و بهره‌مند کردن آنان از اجرای نیات، ترویج فرهنگ کمک به دانش‌آموزان مستعد و ایجاد وقف جدید برای آن است.
این مسئول بیان کرد: این طرح با اهدای بسته‌های کمک تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه با اشاره به  اجرای طرح پیوند آسمانی همزمان با سراسر کشور دراستان گفت: طرح پیوند آسمانی در راستای عمل امینانه به نیات واقفان خیراندیش در استان قزوین اجرا می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: در این طرح به زوج های جوان در زمینه کمک مالی برای تهیه جهیزیه مساعدت مالی می‌شود.
وی افزود: طرح پیوند آسمانی با هدف رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف، اجرای امینانه نیات واقفان در زمینه ازدواج، بهره‌مندی دقیق مستحقین از اجرای نیات واقفان، ترغیب جهت ایجاد وقف جدید متناسب با نیازهای روز جامعه، انسجام‌بخشی و یکسان‌سازی اجرای نیات واقفان با رویکرد بهره‌وری موقوفات، ترغیب و تشویق و جذب خیرّین در امر کمک هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند اجرا می‌شود.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان