۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تصادف پنج دستگاه خودروی سواری در اتوبان قزوین- کرج
کد خبر: ۹۲۷۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد:

تصادف پنج دستگاه خودروی سواری در اتوبان قزوین- کرج

رئیس پلیس راه قزوین گفت: در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد شب گذشته(چهارشنبه) در اتوبان قزوین- کرج پنج دستگاه سواری باهم برخورد داشتند، یک وانت نیسان به یک پراید و دو سواری و یک کامیون دیگر تصادف می‌کند.

 تصادف پنج دستگاه خودروی سواری در اتوبان قزوین- کرج
سرهنگ بهرام زینلی، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص حجم تصادفات استان در شب گذشته(چهارشنبه) اظهار کرد: بامداد گذشته حوالی ساعت 4 صبح یک تریلی کمپرسی در اتوبان در کیلومتر 3 پس از عوارضی روبروی پمپ بنزین جدید، در اتوبان قزوین-زنجان واژگون شده است.
وی در ادامه افزود: علت این واژگونی خواب آلودگی راننده بود که باعث خارج شدن تریلی از مسیر جاده و پس از برخورد با جدول‌های وسط جاده واژگون می‌شود، خوشبختانه راننده در سلامت به سر می‌برد.
این مسئول با اشاره به رخداد تصادف دیگری در اتوبان قزوین- کرج اذعان کرد: در ساعت 50 دقیقه بامداد شب گذشته(چهارشنبه) پنج دستگاه سواری باهم برخورد داشتند، یک وانت نیسان به یک پراید و دو سواری و یک کامیون دیگر تصادف می‌کند و یکی از سرنشینان پراید جان خود را از دست داده و یک مصدوم نیز داشتیم.
وی علت وقوع تصادف در شب گذشته را عدم توجه به جلو از سوی رانندگان و خواب آلودگی دانست و ابراز کرد: این تصادف در کیلومتر 53 باند جنوبی اتوبان قزوین- کرج روی داده است.
رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: تصادف دیگر به علت برخورد سه دستگاه خودرو بود که به واسطه عدم توجه به جلو روی داد و یک دستگاه سواری به دو دستگاه دیگر در شهرستان آبیک برخود می‌کند و دو نفر مجروح این حادثه بودند.
وی در خصوص وجود این حجم تصادف در شب گذشته عنوان کرد: همه این تصادفات به عامل انسانی مربوط می‌شود زیرا آنها در ساعتی به رانندگی مشغولند که خواب آلودگی و خستگی را به همراه دارد و توجه کافی به جلو وجود ندارد، توصیه این است در هنگام خستگی رانندگی نکنند.
زینلی در پایان تاکید کرد: متاسفانه به واسطه نزدیکی استان قزوین به تهران رانندگان گمان می‌کنند مسیر کوتاه است و با خستگی در وسط مسیر تصادف می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان