۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ارائه گزارش پرونده مفاسد فوتبال تا پایان مهرماه به هیئت رئیسه مجلس
کد خبر: ۹۲۶۶۱ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد

ارائه گزارش پرونده مفاسد فوتبال تا پایان مهرماه به هیئت رئیسه مجلس

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت:پس از اینکه گزارش مفاسد فوتبال در کمیسیون اصل ۹۰ به تصویب رسیده است در آینده‌ای نزدیک صحن علنی مجلس شاهد قرائت آن خواهد بود.

ارائه گزارش پرونده مفاسد فوتبال تا پایان مهرماه به هیئت رئیسه مجلس
داود محمدی، نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، در خصوص ارائه نتیجه بررسی پرونده مفاسد فوتبال به مجلس اظهار کرد: گزارش مفاسد فوتبال در کمیسیون اصل 90 تهیه شده که نزدیک 80 صفحه می‌باشد و در صحن کمیسیون قرائت شده است.
وی در ادامه افزود: در کمیسیون برخی از اعضا نظرات متفاوتی مطرح کرده‌اند اما آنچه همه اعضا روی آن اتفاق نظر داشتند تهیه گزارش رسیدگی به پرونده مفاسد فوتبال به صورت خلاصه‌تر بود تا برای بار دیگر در کمیسیون قرائت شود.
این نماینده مجلس ادامه داد: پس از اینکه گزارش مفاسد فوتبال در کمیسیون اصل 90 به تصویب رسیده است در آینده‌ای نزدیک صحن علنی مجلس شاهد قرائت آن خواهد بود.
وی از ارائه و قرائت گزارش پرونده مفاسد فوتبال تا پایان مهرماه به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و ابراز کرد: مواردی چون شناسایی مشکلات در سیستم مدیریتی فوتبال، نظارت غیرصحیح در قراردادها، اشکالاتی که متوجه برخی افراد است، نبود مکانیزم‌های صحیح در مدیریت‌ها و برخی خطاها مربوط به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها است.
محمدی در ادامه اضافه کرد: در این گزارش هر موردی که به واسطه کم کاری، نبود دقت، مسامحه و سهل انگاری یا تعمدی در حوزه‌های مختلف فوتبال در کار بوده، مورد توجه قرار گرفته است.
وی در خصوص راهکارهایی برای مقابله با مفاسد در فوتبال اذعان کرد: مهمترین عملکرد کمیسیون اصل 90 در خصوص این پرونده شناسایی اشکالات موجود است که برای رفع به کمیته ورزش و جوانان ارجاع داده می‌شود همچنین قرائت این گزارش در صحن علنی مجلس یک عنصر بازدارنده و شفاف کننده برای عموم مردم خواهد بود.
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان عنوان کرد: البته مواردی هم در این پرونده وجود دارد که باید به قوه قضائیه برای رسیدگی ارسال شود که حتما این امر پس از قرائت در صحن علنی مجلس انجام خواهد شد.
انتهای پیام/2002




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان