۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۶۳ پروژه آماده تحویل به آموزش و پرورش استان قزوین است
کد خبر: ۹۲۲۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل نوسازی استان قزوین:

۱۶۳ پروژه آماده تحویل به آموزش و پرورش استان قزوین است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: در مهر ماه سال جاری ۱۶۳ پروژه شامل ۴۲ پروژه آموزشی و ۱۲۱ پروژه اجرای سیستم گرمایشی و سرمایشی تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

 ۱۶۳ پروژه آماده تحویل به آموزش و پرورش استان قزوین است
عسگر علی جوانبخت، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: استان قزوین با 227 هزار دانش‌آموز دارای دو هزار و 209 واحد آموزشی و 9 هزار و 482 کلاس درسی است.
وی افزود: مجموع فضاهای اداره کل آموزش و پرورش یک هزار و 674 فضا می‌باشد که فضای ساختمان آموزشی یک هزار و 412 فضا است.
جوانبخت تصریح کرد: علی رغم اینکه 70 درصد مردم استان در شهرها و 26 درصد در روستاها ساکن هستند از یک هزار و 412 ساختمان آموزشی استان قزوین، 900 فضا در روستاها و 512 فضا در شهرها مستقر هستند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: از مجموع 1412 فضای آموزشی 459 فضا نیاز به مقاوم سازی و 538 فضا نیاز به تخریب و بازسازی دارند.
وی با بیان اینکه 415 فضای آموزشی استان دارای استحکام لازم هستند، بیان کرد: در حال حاضر 100 پروژه فضای آموزشی تخریبی در استان بازسازی شده و ۱۰۰ پروژه مقاوم سازی شده است.
جوان بخت در پایان گفت: درمهر ماه سال جاری ۱۶۳ پروژه تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که شامل ۴۲ پروژه آموزشی و ۱۲۱ پروژه اجرای سیستم گرمایشی و سرمایشی است.
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان