۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان اجازه برگزاری کنسرت منافی شئون اسلامی را ندهند
کد خبر: ۹۲۰۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین در بیانیه ای تاکید کرد

مسئولان اجازه برگزاری کنسرت منافی شئون اسلامی را ندهند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین در بیانیه ای از متولیان فرهنگی استان خواست نسبت به دغدغه های فرهنگی و ارزشی مردم و فرامین مقام معظم رهبری حساس بوده و اجازه برگزاری هر گونه کنسرت موسیقی منافی شئونات اسلامی را ندهند.

مسئولان اجازه برگزاری کنسرت منافی شئون اسلامی را ندهند
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پیرامون برگزاری کنسرت های موسیقی در استان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خمینی (ره) : اگر بخواهید مملکتتان یک مملکت صحیح باشد ، موسیقی را حذف کنید . نترسید از اینکه به شما بگویند کهنه پرست شده اید . موسیقی خیانت است به یک مملکت و خیانت است به جوان های ما . این موسیقی را حذفش کنید . آن را به طور کلی عوض کنید و یک چیز دیگر بگذارید که آموزنده باشد (صحیفه نور – جلد ۸ صفحه ۱۹۷)

امام خامنه ای (مدظله العالی ) : این که برای ایجاد نشاط در دانشگاه کنسرت و اردوی مختلط برگزار شود ، کاری غلط است . (دیدار با دانشجویان ۱۴/۰۴/۱۳۹۴)

اساس برنامه ریزی و هدف نهایی دشمنان برای ضربه زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران پدیده غریبی نیست ، بلکه آنچه مایه تعجب و تأسف می باشد این است ، عده ای در داخل کشور که جزء مسئولین و خدمتگزاران این نظام مقدس نامیده می شوند تصمیماتی می گیرند و سخنانی می گویند که اگر نگوییم در راستای همراهی با موج تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی است، قطعا هموار کننده این مسیر است.

مدتی است برخی از مسئولین استانی و دانشگاهی با بی توجهی به بار عظیم و مسئولیت خطیری که بر عهده دارند سخن از برگزاری کنسرت به بهانه همراهی با سیاست های دولت و افسردگی مردم!!! می زنند. علی رغم توصیه صریح و دلسوزانه و انقلابی امام جمعه استان مبنی بر مخالفت با اختلاط و لهو و لعب هنوز هم به برگزاری کنسرت اصرارمی ورزند و عدم اختلاط زن و مرد در این مراسمات و جداسازی آن ها را ، توهین به شعور مردم میدانند.

یادمان نرفته است که چگونه برپایی کنسرت های گذشته و برنامه های ضد دینی دل هزاران نفر از مردم غیور، شهید پرور، مومن و انقلابی استان شهید پرور قزوین را به درد آورد و چگونه در برنامه های گذشته اشک خانواده های شهدا و ایثارگران شهر از سر غفلت آقایان بر روی گونه هایشان جاری شد.

فلذا عده ای می خواهند با ترویج اباحه گری و قبح زدایی از گناهان، زشتی و منکر را در سطح جامعه نهادینه کنند.

شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن اعلام موضع صریح خود در حمایت از بیانات روشنگرانه نماینده محترم ولی فقیه دراستان پیرامون عدم برگزاری کنسرت های مختلط و به دور از شئونات اسلامی اعلام می دارد که فراهم نمودن فضا جهت رواج اینگونه مراسمات مصداق بارز تهاجم فرهنگی و اشاعه فحشا است و سپردن عنان فرهنگ به افراد غیر متعهد و میدان دادن به آنان و خود را به خواب زدن ، خیانت در امانتی است، که بر دوش مسئولین فرهنگی استان قرار داده شده است .

مسئولین بدانند که ما دانشجویان و بسیجیان انقلابی دانشگاه آزد اسلامی قزوین ضمن اعتقاد به فراهم آوردن فضای نشاط و شادی در جامعه ، از متولیان فرهنگی استان می خواهیم نسبت به دغدغه های فرهنگی و ارزشی مردم و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حساس بوده و اجازه برگزاری هر گونه کنسرت موسیقی که ممکن است خدای ناکرده اختلاط و اعمال ضد شئونات اسلامی در آن اتفاق بیفتد را ندهند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین

انتهای پیام/

منبع: پایگاه خبری دانشجویان قزوین «کیوسنا»

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان