۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت/در عرصه‌های دیگر اجازه‌ مذاکره با آمریکا ندادیم
کد خبر: ۹۲۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رهبر معظم انقلاب:

تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت/در عرصه‌های دیگر اجازه‌ مذاکره با آمریکا ندادیم

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم ساعتی پیش با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت/در عرصه‌های دیگر اجازه‌ مذاکره با آمریکا ندادیم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم ساعتی پیش با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

رهبر انقلاب فرمودند: بعد از مذاکرات هسته‌ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵ سال از دغدغه‌ ایران آسوده‌ایم؛ به شما می‌گویم اولاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیاً در این مدت هم روحیه‌ی مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت‌.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: آمریکا دشمنی خود را پنهان نمی‌کند؛ یکی لبخند می‌زند، یکی مصوبه علیه ایران تهیه می‌کند. دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند؛ مذاکره وسیله‌ای است برای نفوذ و تحمیل خواست‌ها؛ ما فقط در قضیه‌ هسته‌ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کردیم و بحمدالله مذاکره‌کنندگان ما هم خوب ظاهر شدند. در عرصه‌های دیگر اجازه‌ مذاکره با آمریکا ندادیم و با آنها مذاکره نمی‌کنیم‌.

ایشان تصریح کردند: امام بزرگوار فرمودند: «آمریکا شیطان بزرگ است». بعضی اصرار دارند این شیطان بزرگ را به شکل فرشته‌ نجات وانمود کنند. ملت ایران این شیطان را بیرون کرد؛ نباید بگذاریم وقتی از در بیرونش کردیم از پنجره برگردد و نفوذ پیدا کند.‌

رهبر انقلاب با تأکید بر اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و روحیه انقلابی‌گری به‌عنوان سه راه قوی شدن ملت ایران در برابردشمن تاکید کردند: مسئولین کشور جوانهای انقلابی را گرامی بدارند. برخی گویندگان و نویسندگان اینقدر جوانهای حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی، همین روحیه است که به داد کشور میرسد.‌

رهبر انقلاب با اشاره به اهمیت انتخابات فرمودند: متأسفانه یکی از عادت‌های بدی که بعضی در داخل دارند این است که در سلامت انتخابات تشکیک کنند. اینکه در سال ۸۸ ما در مقابل اصرار کسانی برای باطل‌کردن انتخابات ایستادیم برای این است که از حق‌الناس و رأی مردم دفاع کردیم. شورای نگهبان چشم بینای مردم و نظام در انتخابات است. بخشی از همان حق‌الناس نظارت استصوابی شورای نگهبان است‌.


انتهای پیام/7008

منبع: پایگاه اطلاع رسانی رهبری

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان