۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نماینده ولی فقیه در قزوین‌ تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت/عمل موفقیت‌آمیز بوده و جای نگرانی نیست
کد خبر: ۹۱۴۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرزند نماینده ولی فقیه در استان:

نماینده ولی فقیه در قزوین‌ تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت/عمل موفقیت‌آمیز بوده و جای نگرانی نیست

فرزند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: عمل قلب آیت‌الله عابدینی عصر امروز با موفقیت به پایان رسید و حالشان خوب است.

نماینده ولی فقیه در قزوین‌ تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت/عمل موفقیت‌آمیز بوده و جای نگرانی نیست
به گزارش صبح قزوین ، حجت‌الاسلام محمد عابدینی دقایقی پیش با اعلام خبر بستری شدن آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بیمارستان قلب جماران تهران، اظهار داشت: عمل جراحی قلب نماینده ولی فقیه در استان قزوین با مدیریت تیم پزشکی دکتر صالحی به لطف خدا با موفقیت به پایان رسیده و حال ایشان به گفته پزشکان مساعد است.

وی افزود: آیت‌الله عابدینی برای درمان ظهر روز یکشنبه در بیمارستان قلب بقیة‌الله جماران بستری و امروز بعدازظهر از ساعت 14:00 تحت عمل جراحی قرار گرفت که بحمدالله این جراحی عصر امروز با موفقیت به پایان رسید.

فرزند نماینده ولی فقیه در استان قزوین در تشریح علت جراحی قلب آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: ایشان از سال 86 به علت گرفتگی در‌ رگ‌های قلب‌شان تحت درمان قرار گرفته و استنت در رگ‌های قلب ایشان که محل گرفتگی بود قرار داده شد که پس از سال‌ها از آنجایی که مجدداً قرار دادن استنت در ناحیه محل خطر از نظر تیم پزشکی به صلاح نبود با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای عمل قلب ایشان اقدام شد.

عابدینی اضافه کرد: پزشکانی متشکل از متخصصان تهران و قزوین تشخیص به عمل قلب ایشان دادند که روال طبیعی طی شده و جای نگرانی نیست.

وی عنوان کرد: حال ایشان بحمدالله روبه بهبودی است و پس از طی تقریبا یک هفته دوران نقاهت پس از جراحی به منزل منتقل می‌شوند.

عابدینی یادآور شد: در این مدت قطعاً نماینده ولی فقیه در استان قزوین به دلایل پزشکی تقریبا تا اواخر مهرماه سال جاری عمدتا از حضور در مراسم، جلسات و همچنین نماز جمعه معذوریت دارند که پس از استراحت دوران پس از جراحی با قدرت و قوت بیشتری در سنگر خدمت حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: حال عمومی آیت‌الله عابدینی اکنون بسیار خوب است، بنابراین مردم نگران نباشند و در کنار دعا برای سلامتی و بهبودی ایشان از کادر پزشکی نیز که در این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان