۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین افزایش ۳ برابری ظرفیت انتقال شبکه تا پایان کار دولت
کد خبر: ۹۱۱۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد:

افزایش ۳ برابری ظرفیت انتقال شبکه تا پایان کار دولت

این مسئول با اعلام خبر افزایش ظرفیت انتقال داده در استان گفت: با همکاری نمایندگان مجلس تا پایان کار این دولت ظرفیت انتقال شبکه در استان قزوین از ۷۳ هزار E۱ به ۲۲۷ هزار E۱ افزایش می‌یابد.

افزایش ۳ برابری ظرفیت انتقال شبکه تا پایان کار دولت
محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین گفت: شرکت ارتباطات زیر ساخت فراهم کننده زیرساخت‌های ارتباطی کشور است.
وی افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تمام سرویس‌های ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه به منظور انتقال اطلاعات نیز یکی از وظایف شرکت ارتباطات زیر ساخت است.
این مسئول در تشریح اقداماتی که در استان قزوین صورت گرفته است، اظهار کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید 225 کیلومتر فیبرگذاری در استان انجام شده است.
خسروی ادامه داد: در حال حاضر 2 فیبر core 48 در استان کشیده شده که یک فیبر برای موارد زیرساختی و حاکمیتی و فیبر دیگر در جهت سرویس‌دهی به افراد در حاشیه جاده‌ها راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه فیبرگذاری 225 کیلومتر از جاده‎ها سبب هوشمند شدن این مسیرها شده، تصریح کرد: با فیبرگذاری انجام شده می توانیم دوربین‌های ترافیک را تحت پوشش قرار داده و سرویس‌های لازم را به واحدهای امدادگر و پلیس ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، قزوین را یکی از گلوگاه‌های مهم ترافیکی کشور دانست و اضافه کرد: امکان دسترسی آنلاین پلیس و وزارت راه و شهرسازی به جاده‌های مواصلاتی استان و بررسی وضعیت ترافیکی این مسیرها با فیبرگذاری‌های انجام شده میسر شده است.
خسروی به افزایش ظرفیت انتقال شبکه در استان قزوین طی 2 سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از ابتدای کار این دولت ظرفیت انتقال شبکه از 21 هزار E1 به 73 هزار E1 افزایش یافته است.
وی با تاکید بر افزایش 3 برابری ظرفیت انتقال داده در شبکه، ادامه داد: اگر این افزایش صورت نمی‌گرفت اپراتورهای تلفن همراه نیز نمی توانستند نسل 3 و 4 را در استان راه‌اندازی کنند.
این مسئول با اعلام خبر افزایش ظرفیت انتقال داده در استان گفت: با کمک نمایندگان مجلس قرار است تا پایان کار این دولت ظرفیت انتقال شبکه در استان قزوین از 73 هزار E1 به 227 هزار E1 افزایش یابد.
خسروی یکی از مطالبات اصلی مردم در روستاها دسترسی آسان به شبکه است، تاکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر انجام بسیاری از کارهای روزمره بدون وجود اینترنت امکان‌پذیر نخواهد بود یکی از مطالبات مهم مردم در روستاها دسترسی آسان به شبکه است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت ظرفیت دسترسی در استان قزوین از 20 گیگا بیت برثانیه به میزان 60 گیگا بیت برثانیه ارتقا یافته است.
انتهای پیام/9003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان