۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اندی ماری از آخرین گرنداسلم فصل تنیس حذف شد
کد خبر: ۹۰۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برد راجر فدرر سوئیسی

اندی ماری از آخرین گرنداسلم فصل تنیس حذف شد

نفر سوم رنکینگ جهانی در مرحله چهارم این رقابت‌ها سه بر یک مقابل کوین اندرسن نفر ۱۵ رنکینگ جهانی از ‌آفریقای جنوبی مغلوب شد. راجر فدرر سوئیسی در سه ست جان ایزنر را شکست داد.

اندی ماری از آخرین گرنداسلم فصل تنیس حذف شد
به گزارش سرویس ورزشی   صبح قزوین ، مرحله چهارم رقابت‌های تنیس USOPEN با صعود فدرر و حذف اندی ماری پیگیری شد. در این مرحله، نواک جوکوویچ سه بر یک روبرتو بائوتیستا از اسپانیا را شکست داد. فلسیانو لوپز از اسپانیا با برتری در سه ست متوالی مقابل فابیو فونینی ایتالیایی، حریف جوکو در مرحله بعد شد. جوویلفرد سونگا فرانسوی در سه ست متوالی هم‌وطنش بنوت پیره را شکست داد و حریف مارین چیلیچ شد که سه بر یک جرمی چاردی را شکست داد.
کوین اندرسن نفر 15 رنکینگ جهانی بزرگترین شگفتی مسابقات تا این مرحله را ثبت کرد و سه بر یک اندی ماری بریتانیایی شانس سوم قهرمانی مسابقات را حذف کرد. استانیسلاس واورینکا از سوئیس با برتری سه بر یک مقابل دونالد یانگ تنیسور گمنام آمریکایی حریف اندرسن در مرحله بعد شد.
راجرر فدرر سوئیسی شانس دوم قهرمانی این مسابقات در سه ست جان ایزنر آمریکایی را شکست داد و برای یازدهمین بار در دوران حرفه‌ایش به یک‌چهارم نهایی گرنداسلم آمریکا صعود کرد. ریچار گاسکه فرانسوی درحالی که ست اول را به توماس بردیچ از جمهوری چک واگذار کرده بود، در نهایت سه بر یک این حریف قدرتمند را شکست داد و حریف فدرر در یک چهارم نهایی شد.


انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان