۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شهيد بابايي مرد عمل بود و كمتر صحبت مي كرد
کد خبر: ۸۹۹۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همسر شهيد بابايي:

شهيد بابايي مرد عمل بود و كمتر صحبت مي كرد

حكمت گفت: ايشان بيشتر گوش مي دادند و كمتر صحبت مي كردند و مرد عمل بودند و تواضع و فروتني ايشان براي ما ارزشمند است.

شهيد بابايي مرد عمل بود و كمتر صحبت مي كرد
به گزارش صبح قزوين، حكمت همسر شهيد بابايي در گفتگو با خبرنگار صبح قزوين درباره بارزترين خصوصيات اين شهيد بزرگوار گفت: 26 سال از شهيد شدن ايشان مي گذرد و در اين سال ها هميشه خصوصيات ايشان را بيان كرده ام.
حكمت ادامه داد: شهيد بابايي، عاشق كمك به مردم ونیازمندان بود آن هم در شرایط قبل از انقلاب كه كمتر كسى به این مسائل توجه داشت.
وي ازديگر خصوصيات شهيد بابايي بيان كرد: ايشان بيشتر گوش مي دادند و كمتر صحبت مي كردند و مرد عمل بودند و تواضع و فروتني ايشان براي ما ارزشمند است.
همسر شهيد بابايي در خصوص روستاي عباس آباد در اصفهان خاطر نشان كرد: از آنجايي که شهيد بابايي علاقه زيادي داشت که به مردم نيازمند کمک کند؛ زماني که در نيروي هوايي اصفهان بوديم ايشان مرتب به روستاها سرکشي کرده و به نيازمندان کمک مي کرد يکي از اين روستاها به نام کاظم آباد، مردم محروم تري داشت و ايشان طي سالها مرتب به آنجا مي رفت و بسياري از محروميت ها و مشکلات آنها را مرتفع مي كرد مردم قد ر شناس اين روستا هم پس از شهادت عباس اسم روستا را عوض کرده و گذاشتند: عباس آباد! حكمت اشاره كرد: به قول همسرم که هميشه مي گفت تو وظيفه داري به تکليف الهي خود عمل کني، سعي مي کنم به تکليفم عمل کنم تا جايي که خدا و همسرم از من راضي باشند و او مرتب ما را به مطالعه تشويق مي کرد به ويژه خواندن قرآن و نماز اول وقت و جالب است که هر وقت عباس منزل بود ما صبح ها با صداي صوت زيباي قرآن او از خواب بيدار مي شديم.
همسر شهيد بابايي در پاسخ به خبرنگار صبح قزوين درباره اينكه دوران زندگى شما با شهید بابایى چند سال طول كشيد تصريح كرد: شهيد بابايي خيلي کم در خانه حضور داشتند اما در همان لحظات محدودي هم که به خانه مي آمدند علي رغم خسته بودن طوري با اهل خانواده برخورد مي کردند که تلافي ماهها غيبت و نبودشان جبران مي شد.
وي ادامه داد: من 13 سال با عباس زندگى كردم و ايشان  دائم در حال ماموريت و پرواز بودند دقایقى را هم كه به منزل مى آمدند تا در كنار هم باشیم تلفن مرتب زنگ مى زد.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان