۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان البرز
کد خبر: ۸۹۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت از توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان البرز
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ ولی اله رسولی راد، فرمانده انتظامی البرز، در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم، ماموران زحمت کش بخش محمدیه ارتقا امنیت اجتماعی را به اجرا گذاشتند.
وی با اشاره به توقیف 23 دستگاه موتورسیکلت متخلف افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی و ... از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت ها بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصذیح کرد: ماموران انتظامی و راهور این شهرستان با جدیت تمام با خودروها و موتورسیکلت سواران هنجارشکن در سطح شهرستان برابر قانون برخورد تا ضریب امنیت اجتماعی را در این شهرستان ارتقا و شهروندان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.
وی از شهروندان خواست: در هنگام استفاده از موتورسیکلت، مدارک شناسایی را به همراه داشته باشند و حتما از کلاه ایمنی استفاده و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.


انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان