۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رجبی; مربی‌استقلال که نباید دنبال گرین‌کارت‌ امریکا باشد / وزیر ورزش این باشگاه را به امان خدا رها کرده!
کد خبر: ۸۸۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کرار دیگر صلاح نیست بماند

رجبی; مربی‌استقلال که نباید دنبال گرین‌کارت‌ امریکا باشد / وزیر ورزش این باشگاه را به امان خدا رها کرده!

پیشکسوت باشگاه‌استقلال گفت: سال‌هاست می‌گویم مشکل فوتبال ما سوء‌مدیریت است.

 رجبی; مربی‌استقلال که نباید دنبال گرین‌کارت‌ امریکا باشد / وزیر ورزش این باشگاه را به امان خدا رها کرده!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، رضا رجبی با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه وقتی اتفاقی مثل درگیری‌های جاسم کرار می‌افتد همه دنبال درمان هستند. سال‌هاست می‌گویم مشکل فوتبال ما سوء ‌مدیریت و نوع قراردادی که با بازیکنان می‌بندیم؛ حتی کسانی که در این قراردادها منافعی دارند؛ مشکل‌آفرین هستند.

وی افزود: اول باید ببینیم چه کسانی دوست دارند کرار در استقلال باشد و چه کسانی نمی‌خواهند او در استقلال باشد. این مشکل در اردوی‌تهران رخ داده اما اگر اردوی استقلال در ترکیه بود باز هم مظلومی و پورحیدری به خود اجازه می‌دادند اردو را ترک کنند؟ وقتی بزرگ‌تر تیم در اردو نیست، همین می‌شود. فرزاد مجیدی که نه کلاس مربیگری رفته و نه تجربه مربیگری دارد چطور بزرگ‌تر تیم شده؟ او که فرمایشی آمده، حالا بزرگ‌تر هم تیم شده است!

وی ادامه داد: ما پارسال کرار را کنترل می‌کردیم اما خودش می‌گفت از باشگاه به من می‌گویند پول نداریم و هر کاری دلت می‌خواهد بکن چون دوست نداریم قلعه‌نویی نتیجه بگیرد. آقایان به اسم سرپرست قرارداد میلیونی می‌بندند و در اردو هم نیستند و این اتفاقات می‌افتد. همین آقایان با آلومینیوم اراک هم هستند. ببینید پول با آدم چکار می‌کند که سرمربی‌سابق تیم ملی به این روز افتاده است.

پیشکسوت‌استقلال اظهار داشت: در ماجرای کرار، کل مجموعه‌استقلال مقصرند. ما پارسال برای کرار خیلی زحمت کشیدیم. خودم خیلی با او صحبت می‌کردم و قلعه‌نویی هم خیلی با کرار صحبت کرد و به او می‌گفت توانایی‌های بالایی دارد و مشکلات را تحمل کند. ما این‌طوری کرار را نگه داشتیم اما خود کرار به من می‌گفت باشگاه نمی‌خواهد قلعه‌نویی نتیجه بگیرد و به من می‌گویند پول نداریم و بازی نکن. الان اصلا به صلاح نیست کرار دیگر در استقلال بماند.

رجبی همچنین خاطرنشان کرد: آقای وزیر ورزش یک نظارتی به باشگاه‌استقلال داشته باشید چراکه این باشگاه را به امان خدا ول کرده‌اید و رفته‌اید. اردوی یک هفته‌ای در هتل المپیک چه فایده‌ای دارد؟ بازیکن تهرانی را در تهران به اردو می‌برید که چه بشود؟ یک مربی تیم که در آمریکا است و 2 مربی دیگر هم در اتریش هستند و این چه بازی است که درآورده‌اند؟

وی در پایان متذکر شد: ما پارسال 11 روز اردوی ترکیه بودیم و رنگ خیابان را ندیدیم. چرا بیشتر آنهایی که در رأس‌فوتبال هستند، زیر پرچم آمریکا قسم خورده‌اند و گرین‌کارت می‌گیرند؟! مجید صالح کجای فوتبال بوده که پول مملکت را می‌گیرد و در آمریکا خرج می‌کند؟ درد فوتبال ما و استقلال این چیزها است.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان