۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عزم جدی نمایندگان مجلس بر اجرای بیانات رهبری در خصوص بررسی برجام/ تا اعلام نظر کنگره آمریکا صبر می‌کنیم
کد خبر: ۸۸۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد؛

عزم جدی نمایندگان مجلس بر اجرای بیانات رهبری در خصوص بررسی برجام/ تا اعلام نظر کنگره آمریکا صبر می‌کنیم

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه عزم نمایندگان مجلس بر اجرایی شدن دقیق فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت بر چارچوب‌های مدنظر ایشان است، گفت: تا اعلام نظر کنگره آمریکا در خصوص برجام صبر می‌کنیم.

عزم جدی نمایندگان مجلس بر اجرای بیانات رهبری در خصوص بررسی برجام/ تا اعلام نظر کنگره آمریکا صبر می‌کنیم
داود محمدی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین در خصوص تاکید اخیر مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس در جهت پیگیری و بررسی برجام، گفت: عزم نمایندگان مجلس بر اجرای شدن دقیق فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت بر چارچوب‌های مدنظر ایشان است.
وی افزود: لذا در همین راستا گروه 15 نفره‌ای از نمایندگان مجلس برای بررسی برجام تشکلیل شده است.
نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: پس از ارائه گزارش، نمایندگان نیز در راستای حفظ حقوق ملت، حفظ حقوق هسته‌ای و پاسداشت خون شهدای هسته‌ای تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بتوانیم مقابل کسانی که بد عهدی کردند بایستیم و از مصوبات خوبی در این زمینه برخوردار بشویم.
محمدی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران در صورت رد برجام توسط کنگره آمریکا، تصریح کرد: برخی نمایندگان معتقد بودند در رابطه با آینده هسته‌ای ایران در صورت رد برجام توسط کنگره آمریکا باید اظهار نظر شود اما بنده و دیگر دوستان اعتقاد داریم که باید تا اعلام اظهار نظر کنگره آمریکا صبر کنیم و با توجه به نوع تصمیم‌گیری کنگره استراتژی صحیح‌تری را پیاده کنیم.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان