۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین اين راهپيمايي به نماد حركت عمومي و جهاني مبدل شده است
کد خبر: ۸۸۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

داوود محمدي در راهپيمايي روز قدس:

اين راهپيمايي به نماد حركت عمومي و جهاني مبدل شده است

محمدي در گفتگو با خبرنگار صبح قزوين:با تدابير حكيمانه امام خميني(ره) حمايت مردم ايران از مردم فلسطين به نماد حركت عمومي و جهاني مبدل شده است.

اين راهپيمايي به نماد حركت عمومي و جهاني مبدل شده است

 به گزارش صبح قزوين، داوود محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار صبح قزوين ضمن تشكر از مردم استان براي حضور با شكوه در راهپيمايي روز قدس بيان كرد: سير عظيم مردم نشان دهنده انزجار مردم ما را از رژيم صهيونيستي است.

محمدي ادامه داد: مردم ما دلايل روشني براي حمايت قاطع از مواضع مردم مظلوم فلسطين دارند.

وي اظهار كرد: امام خميني(ره) در ابتداي پيروزي انقلاب با نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان تحت عنوان روز قدس با يك حركت حكيمانه و هوشمندانه، حمايت مردم ايران از مردم فلسطين را به نماد حركت عمومي و جهاني مبدل كرده است.

اين مسئول در ادامه افزود: امروز نه تنها در ايران و كشورهاي مسلمان بلكه در همه نقاط دنيا انزجار خود را از ظلم ها و جنايت هاي رژيم صهيونيستي اعلام داشته اند.

محمدي خاطر نشان كرد: مردم قزوين با حضور در راهپيمايي روز قدس حمايت جدي و پر شور خود را از مردم مظلوم فلسطين و قبله اول مسلمين (قدس شريف) اعلام كردند.

وي در خصوص حضور مردم نسبت به سال هاي گذشته اظهار كرد: نه تنها خللي در حضور مردم ايجاد نشده است بلكه به واسطه عشق، آگاهي و بينش مردم اين حضور گسترده تر شده است.

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: مردم ما با رهبري امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري از هوشياري و بيداري خوبي برخوردارند و اين بيداري در نقاط مختلف دنيا به صورت راهپيمايي ها متجلي است و در نهضت بيداري اسلامي شاهد آن هستيم.

انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان