۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مردم به دنبال تمامي ارزش هاي ديني و اسلامي هستند
کد خبر: ۸۸۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس كل دادگستري استان قزوين:

مردم به دنبال تمامي ارزش هاي ديني و اسلامي هستند

انصاري در راهپيمايي روز قدس گفت: امروز هم حضور خروشان ملت ايران و مردم استان قزوين نشان مي دهد كه به دنبال تمام مباني ارزش هاي ديني و اسلامي هستند.

 مردم به دنبال تمامي ارزش هاي ديني و اسلامي هستند
به گزارش صبح قزوين، جمال انصاري رئيس كل دادگستري استان قزوين در راهپيمايي روز قدس در گفتگو با خبرنگار صبح قزوين اعلام كرد: مردم ايران با تبعيت از فرمان رهبري و امام خميني(ره) در همه مناسبت ها حضور داشته و نشان داده اند كه پشتيبان نظام، ملت و حتي تمام ملت هاي مظلوم هستند.
انصاري با توجه به حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس بيان كرد: امروز هم حضور خروشان ملت ايران و مردم استان قزوين نشان مي دهد كه به دنبال تمام مباني ارزش هاي ديني و اسلامي هستند.
وي ادامه داد: مردم با تبعیت از فرامين رهبري تلاش مي كنند تا قدس شريف آزاد و مردم فلسطين به پيروزي قاطع و نهايي خود برسند و با حضور خود تمام دشمنان ملت ايران از جمله اسرائيل را از صحنه روزگار محو خواهند كرد.
رئيس كل دادگستري استان قزوين در پاسخ به اينكه با گذشت 34 سال از نامگذاري روز قدس آيا در حضور مردم خللي ايجاد نشده است اظهار كرد: با گذشت اين همه سال هيچ خدشه اي در اعتقادات و رويكردهاي مردم به وجود نيامده است و شاهد حضور گسترده مردم فهيم قزوين هستيم.
انصاري گفت: هر چه حضور مردم بيشتر باشد خواه ناخواه دشمنان ملت فلسطين، دشمنان اسلام، دشمنان ايران و همه كساني كه دندان طمع به اين ملت ها را دارند نا اميد مي شوند.
وي در انتها افزود: مردم همچنان مستحكم و پايدار ايستاده اند و همه بايد قدر اين مردم شور آفرين با اراده آهني را بدانند.
انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان