۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مردم ایران نسبت به ملت مظلوم فلسطین غیرت دینی دارند
کد خبر: ۸۸۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

مردم ایران نسبت به ملت مظلوم فلسطین غیرت دینی دارند

سرهنگ میرحیدری: مردم ایران نسبت به ملت مظلوم فلسطین غیرت دینی دارند. قشر جوان ما نیز با احساسات پاک خود به دفاع از این مردم مسلمان هر ساله در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

مردم ایران نسبت به ملت مظلوم فلسطین غیرت دینی دارند
به گزارش صبح قزوین،

به گزارش صبح قزوين، سرهنگ مير حيدري فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين در راهپيمايي روز قدس در گفتگو با خبرنگار صبح قزوين اظهار كرد: حضور پر شور و با احساس مردم در اين راهپيمايي موج مي زند و با توجه به شرايط فعلي جهان اسلام اعتراضات مردم نسبت به سنوات گذشته با شكوه تر شده است.

سرهنگ مير حيدري افزود: مردم ما حسيني هستند و با شور حسيني در اين راهپيمايي شركت كرده اند و با ديدن برخوردهايي كه استكبار جهاني برعليه جهان اسلام دارد سبب انگيزه بيشتر آنان در دفاع از ارزش هاي ديني و اسلام عزيز شده است.

وي با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس بيان كرد: هر ساله ما شاهد اين هستيم كه غيرت ديني مردم در خصوص فلسطين نسبت به سال هاي گذشته افزايش چشمگيري داشته است.

فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين تصريح كرد: قشر جواني در اين راهپيمايي حضور دارند كه با توجه به احساسات پاك خود در راستاي دفاع از ارزش هاي ديني گام برمي دارند، افرادي هستند كه از 34 سال قبل حضور دارند و اين از صفات ملت بزرگوار ايران است.

وي در انتها گفت: تصميم خردمندانه امام خميني(ره) سبب زنده نگه داشتن نام فلسطين و آرمان هاي اسلام عزيز شده است و اميدواريم كه ملت ايران در راستاي اين مسير تا پيروزي كامل اسلام گام بردارند.

انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان