۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی با کتابداران استان خراسان رضوی
کد خبر: ۸۷۸۸۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی با کتابداران استان خراسان رضوی

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حاشیه افتتاحیه مدرسه تابستانی خواندن در مشهد با تعدادی از کتابداران استان خراسان رضوی دیدار کرد.

دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی با کتابداران استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری صبح قزوین ، مدرسه تابستانی خواندن اولین دوره خود را به منظور ارتقای سطح دانش و اطلاعات کتابداران در زمینه‌های مختلف با حضور تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی در مشهد کار خود را آغاز کرد. 

علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در حاشیه مراسم افتتاحیه این دوره، با 120 تن از کتابداران استان خراسان رضوی دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته‌‌های آنها قرار گرفت. این پانزدهمین دیدار دبیر کل نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور با کتابداران استان‌های مختلف است. 

در این دیدار که پیش از ظهر امروز، 15 شهریورماه، در تالار نور مشهد برگزار شده بود، کتابداران به طرح برخی از مشکلات خود شامل نقل و انتقالات، ساعت کاری، وضعیت آزمون استخدامی در نهاد کتابخانه‌‌ها و اعلام نتایج و... را مطرح کردند. همچنین مختارپور در این دیدار به برخی از مشکلات موجود در نهاد کتابخانه‌ها اشاره کرد و در ادامه به طرح برخی اقدامات انجام شده به منظور رفع این مشکلات پرداخت. 

انتهای پیام/

R1013197/P1013130

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان