۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تکرار اظهارات عجیب وزیر کشور این بار از زبان مشاور ارشد/ تجربه نشان داده دولت ها ۲دوره سرکار بودند!
کد خبر: ۸۷۶۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شوخی وزیر کشور باید نهادینه شود!

تکرار اظهارات عجیب وزیر کشور این بار از زبان مشاور ارشد/ تجربه نشان داده دولت ها ۲دوره سرکار بودند!

مشاور ارشد وزیر کشور با تاکید براینکه شوخی وزیر کشور مبنی بر ۸ ساله بودن ریاست جمهوری دکترروحانی باید نهادینه شود، گفت: تجربه بعد از انقلاب نشان داده دولت ها ۲دوره سرکار بودند.

تکرار اظهارات عجیب وزیر کشور این بار از زبان مشاور ارشد/ تجربه نشان داده دولت ها ۲دوره سرکار بودند!
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، فریدون همتی، مشاور ارشد وزیر کشور در خصوص اظهارات جنجال برانگیز وزیر کشور مبنی بر ۸ ساله بودن ریاست جمهوری دکترروحانی، گفت: بگذارید این شوخی ها انجام شود، شوخی اشکال ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که ” آیا می شود با مسائل کلان کشور شوخی کرد؟ ” اظهار کرد: در سطوح مختلف می شود فرهنگ شوخی را تقویت و نهادینه کرد؛ همان طوری که شوخی بین ما به صورت ۲ یا ۳ نفره و البته در سطح اجتماعی رایج است.

مشاور ارشد وزیر کشور با اشاره به اینکه تجربه بعد از انقلاب نشان داده دولت ها ۲دوره سرکار بودند تا برنامه های خود را تکمیل کنند،اظهار کرد: انتظار می رفت رسانه ها و بعضی از آقایان که به این موضوع حساسیت نشان دادند، توجه می کردند که ما قانون اساسی داریم.

همتی تصریح کرد: به هر حال این شوخی بوده که در جمع دوستان صورت گرفته، چرا که فردی پرسیده که ۲سال از عمر دولت گذشته و عمر آن به نصف رسیده است؛ وزیر کشور هم گفت اگر بر مبنای چهارسال حساب کنیم بله عمر دولت به نصف رسیده ولی اگر بر مبنای هشت سال حساب کنیم تنها یک چهارم از عمر دولت گذشته است.


انتهای پیام/7008

منبع: تهران نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان