۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین قدس روز بزرگی در اسلام است
کد خبر: ۸۷۵۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آیت الله باریک بین:

قدس روز بزرگی در اسلام است

امام جمعه قزوین: روز قدس روز اسلام و روز بزرگی در اسلام است و باید در این روز بزرگ و ارزشمند همه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.

قدس روز بزرگی در اسلام است
به گزارش صبح قزوین، آیت الله باریک بین امام جمعه قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین، ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار استان و همچنین تشکر از برگزاری با شکوه مراسم شب های قدر در استان بیان داشت: باید در اینجا از حضور گسترده و با شکوه مردم فهیم و روزه دار استان به جهت برگزاری مراسم احیا شب های قدر تشکر نمایم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس اشاره و خاطر نشان کرد: قدس روز اسلام و روز بزرگی در اسلام است و باید در این روز بزرگ و ارزشمند همه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: امام خمینی(ره) این روز را روز اسلام دانستند و از همه مسلمانان جهان خواستند در این روز خشم و انزجار خود را بر علیه اسرائیل غاصب و ایادی استکبار جهانی فریاد زنند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری دفاع از مظلوم بخصوص ملت بی دفاع فلسطین را مهم دانست و افزود: ملت مظلوم فلسطین سال ها است که توسط رژیم اشغالگر قدس از خاک و سرزمین خود آواره شده ولی همچنان استوار و مقاوم در برابر ستم جنایتکاران رژیم اسرائیل برای پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف تلاش و مبارزه خود را ادامه داده و خواهند داد.
وی یادآور شد: در کلام حضرت علی(علیه السلام) است که به فرزندان خود نصیحت کرده که اگر دیدید جایی به کسی ظلمی نموده یار و یاور او باشید و از او دفاع نماییم و برای مظلوم کمک حال او باشیم.
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس و برای دشمنان و استکبار جهانی و برای روحیه دادن به مردم مظلوم فلسطین را با اهمیت دانست و یادآور شد: در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام نفر و انزجار همیشگی خود ار جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در فلسطین رساتر از همیشه فریاد خواهیم کرد.
آیت الله باریک بین ضمن دعوت مردم ولایتمدار استان قزوین در این روز بزرگ بیان داشت: از مردم با بصیر و همیشه در صحنه استان قزوین انتظار می رود همچون گذشته پا در پای سایر هموطنان عزیز و انقلابی در تمام استان ها با شرکت یکپارچه در راهپیمایی روز قدس این یادگار ارزشمند امام راحل(ره) را پاس داشته و به وظیفه و تکلیف الهی و انسانی خود در قبال مردم بی دفاع فلسطین عمل نمایند.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان