۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایجاد تحرک جدید در روابط و همکاری‌های تهران ـ کلمبو ضروری است/ توسعه ظرفیت‌های موجود ۲ کشور بعد از توافق هسته‌ای
کد خبر: ۸۷۵۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

روحانی در دیدار سفیر جدید سریلانکا در تهران:

ایجاد تحرک جدید در روابط و همکاری‌های تهران ـ کلمبو ضروری است/ توسعه ظرفیت‌های موجود ۲ کشور بعد از توافق هسته‌ای

رئیس‌جمهور با اشاره به روابط خوب ایران و سریلانکا گفت: در شرایط بعد از توافق هسته‌ای و فرصت‌های ایجادشده، روابط فیمابین باید بر مبنای ظرفیت‌های موجود توسعه یابد.

 ایجاد تحرک جدید در روابط و همکاری‌های تهران ـ کلمبو ضروری است/ توسعه ظرفیت‌های موجود ۲ کشور بعد از توافق هسته‌ای
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید سریلانکا در تهران اظهارداشت: در شرایط بعد از توافق هسته ای و فرصت‌های ایجاد شده، روابط فیمابین باید بر مبنای ظرفیت‌های موجود توسعه یابد.

وی اظهار امیدواری کرد روابط اقتصادی دو کشور در شرایط جدید از تحرک مطلوب و مناسبی برخوردار شود و دو دولت در راستای تامین هر چه بیشتر منافع ملت های خود و منطقه تلاش کنند.

روهانا جیت سفیر جدید سریلانکا نیز در این دیدار ، ایران را کشوری بزرگ و میراث دار فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله توصیف کرد و گفت: سریلانکا مصمم است روابط نزدیک و دوستانه با ایران را در سطح دو جانبه و بین المللی بیش از پیش تقویت کند.

وی با بیان اینکه ایران نقش مهمی در عرصه منطقه ای و جهانی دارد، اظهارداشت: سریلانکا از توافق هسته ای ایران استقبال کرده و بدنبال ایجاد تنوع در حوزه های روابط و همکاری با تهران است.


انتهای پیام/7008

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان