۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ژاپنی‌ها سالن تمرین به تیم ایران ندادند
کد خبر: ۸۷۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ - ژاپن

ژاپنی‌ها سالن تمرین به تیم ایران ندادند

مسئولان برگزار کننده مسابقات جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ بار دیگر کارشکنی کرده و از دادن سالن تمرین به تیم ایران خودداری کردند.

 ژاپنی‌ها سالن تمرین به تیم ایران ندادند
به گزارش سرویس ورزشی   صبح قزوین ، تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری مسابقات مرحله نخست خود در جام جهانی 2015 در شهر هاماماتسو حضور دارد. در حالی که بازیکنان ایران عصر روز گذشته بدنسازی کرده و امروز طبق برنامه ریزی کادر فنی باید تمرینات توپی خود را پیگیری می‌کردند اما زمانی که ملی‌پوشان برای حضور در سالن تمرین آماده می‌شدند، مسئولان ژاپنی اعلام کردند تیم ایران باید به سالن ایروبیک برود!
کادر فنی تیم ملی والیبال ایران ابتدا نسبت به این موضوع به شدت اعتراض کرد اما سپس بلافاصله تشکیل جلسه داد تا برنامه دیگری را جایگزین کند. به این ترتیب بازیکنان تیم ایران به ناچار در سالن ایروبیک زیر نظر کارلو ساتی، مربی بدنساز تیم به انجام حرکات کششی و پرش پرداختند. تغییر برنامه‌های تیم ایران که به دلیل بی‌برنامگی ژاپنی‌ها صورت گرفت و به نوعی کارشکنی آنها هم محسوب می‌شد، عصبانیت و ناراحتی شدید کواچ را به همراه داشت، چرا که این موضوع برای اولین بار نبود که شامل حال ایران می‌شد. سرمربی تیم ملی ایران معتقد بود که امروز مهمترین روز تمرینی ملی پوشان است و آنها حتماً باید کار با توپ انجام می‌دادند، چرا که 4 روز بازیکنان تمرین توپی نداشتند.
امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران با دیدن این شرایط بلافاصله به هتل محل اقامت تیم بازگشت و با گابریل، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال تماس گرفت و شرایط را برای وی توضیح داد که گابریل هم ضمن عذرخواهی از ناظر فدراسیون جهانی در هاماماتسو خواست تا این مشکل را هرچه زودتر برطرف کند و عنوان کرد که برای تمرین عصر حتماً تدابیری اندیشده خواهد شد تا تیم ایران بتواند در یکی از سالن‌های شهر هاماماتسو تمرینات توپی را برگزار کند.
پیش از این و در سال‌های گذشته هم زمانی که تیم ایران برای برگزاری مسابقات مختلف به ژاپن می‌آمد میزبانی خوبی از ایران نمی‌شد و بی‌برنامگی کشور میزبان کار ملی‌پوشان را با مشکل روبرو می‌کرد. در حالی که گفته می‌شود ژاپنی‌ها بسیار با برنامه کار می‌کنند اما هنوز مسئولان فردی را به عنوان راهنما به تیم ایران معرفی نکرده‌اند. ضمن اینکه با وجود درخواست فراوان از سوی تیم ایران هنوز هیچ تلاشی از سوی ژاپنی‌ها برای گرفتن سیم کارت و تحویل آن به تیم ایران صورت نمی‌گیرد.


انتهای پیام/7008

منبع: فدراسیون والیبال

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان