۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۵میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک قزوین اختصاص يافت
کد خبر: ۸۷۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قزوين:

۱۵میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک قزوین اختصاص يافت

ناصحي: به منظور كمك به صنايع و واحدهاي صنعتي در شهرك هاي صنعتي ۱۵ ميليارد ريال تسهيلات اختصاص يافته است.

۱۵میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک قزوین اختصاص يافت

به گزارش صبح قزوين، ناصحي مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قزوين بيان كرد: به منظور كمك به نوسازي و تجديد ساختار صنايع به واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط غير دولتي مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي تسهيلات مالي اختصاص داده شده است.

ناصحي ادامه داد: با درخواست تسهيلات هفت واحد توليدي و صنعتي با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال موافقت شده که جهت اقدام به بانك توسعه تعاون استان معرفي شده است.

وي اظهار كرد: از كل اعتبارات جذب شده 12 ميليارد ريال مربوط به نوسازي و تجديد ساختار صنايع است كه به شش واحد صنعتي و توليدي اختصاص داده شده و 3 ميليارد ريال مربوط به طرح هاي يارانه اي و كمك هاي فني و اعتباري جهت تكميل و راه اندازي طرح هاي نيمه تمام است كه به يك واحد صنعتي اختصاص يافته است.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان مهم ترين هدف از اجرای این طرح را بهبود كيفيت، استقرار چرخه بهره وري، كاهش هزينه توليد، اصلاح ساختار توليد و ارتقاء توان مديريتي و توسعه بازار واحدهاي صنعتي عنوان كرد.
ناصحي تصريح كرد: به لحاظ محدوديت منابع و ضرورت مساعدت در تامين سرمايه در گردش، طرح توسعه، تكميل و بازسازي واحدهاي صنعتي، اولويت دريافت تسهيلات با متقاضياني است كه در شهرك هاي صنعتي استان مستقر بوده و طرح هاي آنان بيش از 70 درصد پيشرفت فيزيكي داشته باشد که با تخصيص اين اعتبار به بهره برداري برسند.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان