۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ما تا آخر ایستاده ایم و رهبر خود را تنها نخواهیم گذاشت/ آمریکا دروغگویی بزرگ در مسئله حقوق بشر
کد خبر: ۸۵۷۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرشاد رضایی نژاد:

ما تا آخر ایستاده ایم و رهبر خود را تنها نخواهیم گذاشت/ آمریکا دروغگویی بزرگ در مسئله حقوق بشر

تنها کشوری که در دنیا فریاد مظلومان را به گوش جهانیان می‌رساند، ایران است و این امر باعث شده تا دشمنان ملت ایران یعنی غرب صهیونی از پیشرفت علمی جوانان ایران هراس داشته باشند.

ما تا آخر ایستاده ایم و رهبر خود را تنها نخواهیم گذاشت/ آمریکا دروغگویی بزرگ در مسئله حقوق بشر
به گزارش صبح قزوین به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، فرشاد رضایی نژاد برادر شهید داریوش رضایی نژاد اظهار داشت: داریوش از دو جنبه اخلاقی و علمی ویژگی‌های منحصر به فردی داشت، متانت و مهربانی او را می‌توان در لبخند همیشه بر لبان او مشاهده نمود و در برخورد با افراد بزرگسال رعایت ادب را همیشه در سرلوحه‌ی رفتار خود قرار می‌داد.
وی ادامه داد: داریوش با دوستانش به قدری خوش رفتار  بود که ارتباط صمیمی و عجیبی بین او و دوستانش به وجود آمده بود و چهره همیشه خندانش هرگز از ذهن خانواده‌مان پاک نخواهد شد.
فرشاد رضایی نژاد در ادامه در مورد جنبه ‌های علمی برادرش افزود: بعد از ورود داریوش به دانشگاه در رشته برق قدرت، بدلیل هوش و استعداد بالایش توانست کارشناسی خود را در هفت ترم به پایان برساند و بعد از قبولی در مقطع کارشناسی ارشد به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی به صورت شبانه روزی مشغول شد و مقالات مهمی را به جامعه علمی و صنعت تقدیم کرد و در واقع داریوش پل بین علم و صنعت کشور بود.
برادر شهید داریوش رضایی‌نژاد تاکید کرد: داریوش بعد از ارائه مقالات خود در همایش‌های مختلف باعث شد تا کشور‌های مختلفی از جمله کشور آلمان و روسیه برای او دعوتنامه بفرستند و از او برای ادامه تحصیل در کشورشان دعوت به عمل آورند.
اما ویژگی اخلاقی و تعهد به کشورش باعث شد تا آن موقعیتها را نادیده گرفته و به ادامه فعالیت ‌های علمی در ایران ادامه دهد تا شاید بتواند از علم خود در پیشرفت نظام، قدمی برداشته باشد و خدمتی کرده باشد.
وی در ادامه گفت: مقالات علمی برادرم از سوی مقامات سازمان هسته‌ای کشور مورد توجه  و بررسی قرار گرفته و باعث شد تا برادرم داریوش در زمینه‌های مختلفی با سازمان هسته‌ای کشور همکاری کند؛ یکی از خدمات مهم او شناسایی قطعات معیوب، در وسایل الکتریکی وارد شده به کشور بود.
Farshad فرشاد رضایی‌نژاد در پاسخ به چگونگی شناسایی برادرش از سوی دستگاه‌های جاسوسی موساد، افزود: بعد از ارائه مقالات مهم در زمینه‌های مختلف علمی، به دلیل سطح بالای مقالات علمی او و کسب مقامات مختلف در جشنواره‌های گوناگون و عدم پاسخ مثبت به پذیرش دعوت‌نامه‌های کشورهای غربی، باعث شد تا او مورد توجه دستگاههای جاسوسی صهیونیست قرار گیرد.
برادر شهید داریوش رضایی‌نژاد در ادامه در مورد شهادت برادرش و دیدگاه او نسبت به جوامع غرب بخصوص آمریکا در مورد حمایت از حقوق بشر، تصریح کرد: چگونه ممکن است کشوری از حقوق بشر صحبت کند و خود را پرچمدار حقوق بشر بداند، در حالی که تمام گروهک های تروریستی به خصوص تروریست‌های القائده، منافقین و.
.
.
.
از حمایت آن برخوردار باشند؛ این تناقضی بزرگ و آشکار است که در گفتمان سیاسی مقامات آمریکایی برای جهانیان قابل مشاهده است و شهادت داریوش و دیگر شهدای هسته‌ای، مهر تایید‌ی بر نقض حقوق بشر از سوی آمریکا و جوامع غرب و صهیونیست اشغالگر می باشد.
وی ادامه داد: از آمریکا به ‌دلیل فاش کردن و در اختیار قرار دادن اسامی دانشمندان هسته‌ای کشور بخصوص برادرم، متنفرم  و خشم خودم را از آن کشور و صهیونیست اعلام می‌دارم، و آمریکا را دروغگویی بزرگ در مسئله حقوق بشر می‌دانم.
خود و خانواده‌مان تا آخر عمر ادامه دهنده راه تمامی شهدای دفاع مقدس و شهدای هسته ای خواهیم بود.
فرشاد رضایی نژاد در پاسخ به اینکه چرا کشورهایی مانند آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از پیشرفت علمی ملت و جوانان ایرانی هراس دارند، تاکید کرد: تنها کشوری که در دنیا فریاد مظلومان را به گوش جهانیان می‌رساند، ایران است و این امر باعث شده تا دشمنان ملت ایران یعنی امریکا و صهیونیست ها از پیشرفت علمی جوانان ایرانی هراس داشته باشند و آن را تهدیدی برای خود تلقی کنند و برای جلوگیری از این مهم دست به هر کار غیر انسانی حتی ترور پدر در مقابل چشمان دختر بچه‌ی 4 ساله‌اش نیز دریغ نمی کنند.
وی در ادامه گفت: از آنجایی که پدرمان از رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
باعث شده تا روحیه‌ی استقامت و پایداری در بین اعضای خانواده‌‌مان وجود داشته باشد و ادامه دهنده راه برادرمان باشیم، و ایدئولوژی خانواده ما اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصول حاکم بر آن می‌باشد.
برادر شهید داریوش رضایی‌نژاد با اشاره بر سخن حکیمانه‌ی  مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید رضایی نژاد افزود: ایشان فرمودند: نگران نباشید شهادت هدیه‌ای است که نصیب هر کسی نمی‌شود، که این سخنان روحیه‌ی عظیمی به ما هدیه داد.
فرشاد رضایی نژاد تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری برای ما آرامش به همراه آورد و دشمنان بدانند که ما تا آخر ایستاده‌ایم و رهبر خود را تنها نخواهیم گذاشت و ادامه دهنده راه تمام شهدا خواهیم بود.
وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان آبدانان از جوانان با استعداد‌ی برخوردار می‌باشد، گفت: برادر شهیدم یکی از آن استعداد‌ها بود که خیلی از آنها همچنان پنهان هستند و در سایه محرومیت شهرستان در حال فراموشی هستند و شایسته است برای محرومیت آن شهرستان مسئولین فکر اساسی بکنند تا محرومیت شهرستان، جوانان را از خدمت به کشور باز ندارد.
لازم به ذکر است، شهید داریوش رضایی‌نژاد در 1 مرداد 90 در مقابل دیدگان همسر و دختر خردسالش در راه بازگشت به خانه در جلوی درب مهد کودک دخترش به ضرب پنج گلوله عوامل موساد به شهادت رسید.
ShahidRezaeeNejad(36)
انتهای پیام/5002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان