۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین هرکس در بررسی برجام کوتاهی کند عامل نفوذ دشمن است/ امروز آمریکا در ایران به دنبال اندیشه‌هایی است که او را کدخدا می‌دانند
کد خبر: ۸۴۸۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

هرکس در بررسی برجام کوتاهی کند عامل نفوذ دشمن است/ امروز آمریکا در ایران به دنبال اندیشه‌هایی است که او را کدخدا می‌دانند

امام جمعه قزوین گفت: امروز دشمن درصدد نفوذ به بدنه جمهوری اسلامی است و سران آمریکایی در پی پیدا کردن اندیشه‌هایی هستند که از آمریکا ترس دارند و هنوز آنها را کدخدا می‌دانند، تا از آن‌ها برای نفوذ استفاده کنند.

هرکس در بررسی برجام کوتاهی کند عامل نفوذ دشمن است/ امروز آمریکا در ایران به دنبال اندیشه‌هایی است که او را کدخدا می‌دانند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین با اشاره به مناظره شیطان و انسان در روز قیامت اظهار کرد: در روز قیامت انسان‌های گناهکار وقتی نامه عمل خود را می‌بینند و راهی جهنم می‌شوند، شیطان را سرزنش می‌کنند که چرا آن‌ها را از راه به در کرده است.
وی در ادامه افزود: اما شیطان در پاسخ به آن‌ها می‌گوید که خداوند به شما وعده راستین داد و من به شما وعده دروغین، این شما بودید که وعده دروغین من را پذیرفتید.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: آمریکا در این برهه از زمان، همان شیطان است و قصد دارد با دادن وعده‌های دروغین، همانند آنچه که در طول تاریخ از خود نشان داده است ما را از دستیابی به اهداف خود باز دارد و هنگامی که به اهداف خود رسید ما را سرزنش کند.
وی با بیان اینکه سران آمریکایی شیطان صفت هستند ابراز کرد: سران آمریکایی پس از توافق در رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که توانسته‌اند دست ایران را ببندند و توانایی‌های نظامی ما را محدود کنند، آنها قصد مسلح کردن اسرائیل و عربستان را دارند تا از این طریق ما در سیطره خود داشته باشند؛ از این بحث‌ها می‌توان به اهداف شوم شیطان بزرگ، آمریکا پی برد.
این خطیب نمازجمعه تصریح کرد: در دوره ای آمریکا وقتی خطر کره‌شمالی را احساس کرد و دید نمی‌تواند در برابر آن بایستد، با آن‌ها وارد مذاکره شد و پس از اینکه با آن‌ها به توافق رسید و کره‌شمالی تأسیسات هسته‌ای خود را منهدم کرد، شروع به تهدید علیه آن‌ها کرد و حال به نظر می‌رسد آمریکا می‌خواهد بار دیگر این سیاست خود را در ایران پیاده کند.
وی سیاست‌های امروز آمریکا را در جهان رو به انزوا دانست و عنوان کرد: امیرمؤمنان(ع) در خطبه جهاد نهج‌البلاغه می‌فرماید که هیچکس دشمن را به خانه و کاشانه‌اش راه نداد مگر اینکه به ذلت کشیده شد؛ پس امروز وظیفه مردم و مسؤولین این است که از نفوذ دشمن به داخل جلوگیری کنند.
تن به ذلت دادن امروز ملت ایران، آنها را مدیون شهدای 17شهریور خواهد کرد
عابدینی در ادامه اضافه کرد: بررسی برجام وظیفه‌ای خطیر است که رهبر معظم انقلاب آن را به مجلس واگذار کرده است هرکس که در وظیفه خودش در این باره کوتاهی کند و عامل نفوذ دشمن به کشور شود، مردم سربلند ایران او را به شدت مجازات خواهند کرد و او در تاریخ به سخره گرفته خواهد شد.
وی با اشاره به قیام 17شهریور و کشته شدن شمار زیادی از شیرزنان انقلابی در کشور گفت: 17شهریور روزگاری بود که ما بدون هیچ امکانات و قدرتی در برابر دشمن ایستادیم و پنجه در پنجه آمریکا شدیم.
امام جمعه قزوین افزود: اگر امروز ما تن به ذلت بدهیم و با همه این امکانات و قدرتی که در دست داریم در برابر آمریکا سر فرود آوریم، قطعا شهدای 17شهریور ما را نخواهند بخشید.
وی با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در مورد پایان نگرفتن دشمنی ما با آمریکا با اجرای توافق اذعان کرد: شهدا امروز مطالبه‌شان از مردم و مسئولین، مخصوصا نمایندگان مجلس این است که با بصیرت و بینایی از عهده رسالت بزرگی که برعهده‌شان گذاشته شده سربلند بیرون آمده و بدون دادن هیچ باجی به دشمن، برجام را بپذیرند و یا رد کنند.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: امروز دشمن درصدد نفوذ به بدنه جمهوری اسلامی است و سران آمریکایی در پی پیدا کردن اندیشه‌هایی هستند که از آمریکا ترس دارند و هنوز آنها را کدخدا می‌دانند، تا از آن‌ها برای نفوذ استفاده کنند.
وی در پایان ابراز کرد: اما ایران اسلامی در حال حاضر دارای چنان اقتداری است که این قدرت هیچ هیبتی از آمریکا باقی نگذاشته است و کسانی که از آمریکا حساب می‌برند در حال فروپاشی‌ هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان