۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین جلسه رسمی نیست،اعضا به حد نصاب نرسیدند
کد خبر: ۸۴۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

علی محمدی رئیس خانه مطبوعات؛

جلسه رسمی نیست،اعضا به حد نصاب نرسیدند

جلسه تعاونی مسکن مطبوعات که قرار بود در روز یکشنبه بعد از ظهر تشکیل شود به حد نصاب اعضا نرسید و به ۱۰ روز آینده موکول شد.

جلسه رسمی نیست،اعضا به حد نصاب نرسیدند

به گزارش صبح قزوین، علی علی محمدی رئیس خانه مطبوعات قزوین  در این جلسه غیر رسمی اظهار داشت: جلسه باید با اکثریت اعضای تعاونی مسکن تشکیل شود و با توجه به اینکه به حدنصاب 53 نفر نرسیده است  در 10 روز آینده تشکیل خواهد شد.

علی محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما وکالت هایی را قبول می کنیم که به خانه مطبوعات رسیده باشد ولی  به دلیل عدم همکاری برخی از اعضا موفق نشدیم اجرای پروژه را آغاز کنیم.

وی افزود: درجلسه ای که در کمتر از یک ماه پیش داشتیم اقداماتی صورت گرفته که ما بر اساس آن عمل می کنیم.

علی محمدی با بیان اینکه اجرای این پروژه، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی آغاز می شود اضافه کرد:  سعی شده که در طول حداثر 24ماه این پروژه به اتمام برسد؛ اکنون زمین را تحویل گرفته ایم و مبلغی به عنوان 30 میلیون تومان جهت پرداخت به موقع اعضا بوده که با همراهی شهرداری و استانداری پیگیری شده است.

رئیس خانه مطبوعات  استان قزوین  یاد آور شد: اکنون مهمترین مسئله ساخت واجرای  پروژه است و با توجه به اینکه جلسه رسمیت پیدا نکرده بنابراین صورت جلسه ای تنظیم می کنیم و عدم شکل گیری جلسه را به استحضار اعضای تعاونی می رسانیم.

وی یادآور شد: هیئت مدیره به دنبال تصمیماتی هستند ولی یکسری وظایف به عهده خود اعضاست ونیازمند همکاری بیشتر اعضا می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان