۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضرت خدیجه(س) همه دارایی اش را در راه اسلام و پیشرفت آن خرج نمود
کد خبر: ۸۳۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه بوئین زهرا:

حضرت خدیجه(س) همه دارایی اش را در راه اسلام و پیشرفت آن خرج نمود

برای سفر آخرت توشه بردارید و بهترین توشه برای آخرت همانا تقوا است.

حضرت خدیجه(س) همه دارایی اش را در راه اسلام و پیشرفت آن خرج نمود
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام همایون زرینه امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و حدود الهی با توجه به ماه مبارک رمضان و بهار قرآن گفت : دغدغه ما فقط این نباشد که قرآن را در این ماه فقط بخوانیم و جزء خوانی کنیم بلکه عامل به آن باشیم.
حجت الاسلام زرینه باتوجه به سخنرانی رئیس کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا پیش از خطبه ها ، ضمن تشکر از ایشان و مجموعه همکارانش خطاب به مردم نمازگزار گفت: با کمک های خودتان به کمیته امداد امام خمینی(ره)، این نهاد را در امر خدمترسانی به محرومین یاری بفرمایید.
امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در ادامه به برگزاری نمایشگاه های اخیر در شهرستان بوئین زهرا که محصولات فرهنگی و قرآنی ارائه می دهند اشاره کرد و از برگزار کنندگان تشکر و قدردانی نمود و از مردم خواست تا از آنها بازدید کنند.
حجت الاسلام زرینه در ادامه ضمن عرض تسلیت بمناسبت دهم رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) ، گفت : پیامبر اسلام سال دهم بعثت را به خاطر وفات حضرت خدیجه که با فاصله بسیار کمی از رحلت ابوطالب (ع) رخ داد ، سال عام الحزن یعنی سال اندوه نام‌گذاری فرمودند.
زرینه افزود : سه چیز اسلام را گسترش داد :اخلاق نیکوی پیامبر (ص) همراه با حلم و تواضع و ملاطفت ایشان، شجاعت و قدرت بی مثال حضرت علی (ع) و اموال زیاد حضرت خدیجه (س).
حجت الاسلام زرینه با اشاره به مسائل سوریه گفت :گسترش جنایت‌های کفیری‌های مورد حمایت آمریکا، غرب، جبهه عبری و عربی در سوریه امروز بسیار فجیع بوده و این مدعیان باید در قبال رفتارهای خود پاسخگو باشند.
امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در ادامه به مناسبت های هفته آتی اشاره کرد که از آن جمله : سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز وفات حضرت خدیجه(س) بود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان