۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین زندگی به سبک اسلامی راهکار بسیاری از مشکلات امروز جامعه ی ما است
کد خبر: ۸۳۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطیب نماز جمعه شهر اقبالیه:

زندگی به سبک اسلامی راهکار بسیاری از مشکلات امروز جامعه ی ما است

حجت السلام فاطمیان در خطبه ی نماز جمعه شهر اقبالیه گفت: با سبک زندگی قرآنی و اسلامی با وجود تمام تحریم ها و تهدیدات دشمن ما می توانیم نه تنها از سد مشکلات عبور کنیم بلکه به پیشرفت و تعالی نیز برسیم.

زندگی به سبک اسلامی راهکار بسیاری از مشکلات امروز جامعه ی ما است

به گزارش صبح قزوین، خطیب نماز جمعه شهر اقبالیه با تبریک فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: آنچه باعث آسیب نماز و روزه می شود بیشتر مربوط به زبان است و باید سعی کنیم از سخنان بیهوده دوری کنیم.
بیشتر خطاهای انسان از زبان او است.
وی عنوان کرد: اگر ما از زبان و دل جانمان مواظبت کنیم همان گونه خواهیم دید که اولیای خدا می دیدند.
سعی همه ی ما باید بر این باشد که صفات خوب را در خود تقویت و صفات بد و گناه را از خود دور سازیم و ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای خودسازی افراد است.
حجت السلام فاطمیان با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) گفت: ایشان نه تنها الگویی برای بانوان بلکه برای مردان نیز است کسی که تمام ثروت و دارایی هایش را در راه نشر اسلام خرج کرد.
وی در رابطه با مصلای نیمه کاره شهر اقبالیه اظهار کرد: از آنجا که حضور مردم در ماه مبارک رمضان در نماز جمعه بسیار بیشتر از روزهای دیگر است به همین علت نماز جمعه این شهر را در مصلای نیمه کاره برگزار می شود.
البته باید از تمام کسانی که در ساخت این مصلا کمک کرده اند تشکر کنیم.
حاج آقا فاطمیان ابراز کرد: در این ماه نباید از کمک به ایتام و نیازمندان غافل شویم.
وبرای کمک باید از نزدیکان خود شروع کنیم و اگر نیازمندی را نمی شناسیم می توانیم از طریق کمیته ی امداد امام خمینی (ره) به مستمندان کمک نماییم.
وی خاطر نشان کرد: زندگی به سبک اسلامی راهکار بسیاری از مشکلات امروز جامعه ی ما است.
با سبک زندگی قرآنی و اسلامی با وجود تمام تحریم ها و تهدیدات دشمن ما می توانیم نه تنها از سد مشکلات عبور کنیم بلکه به پیشرفت و تعالی نیز برسیم.
خطیب نماز جمعه گفت: چندی پیش در اردبیل سفره ی افطارسه کیلو متری پهن شد که این خود رکورد ی محسوب می شود و ما هم در اقبالیه باید چنین کارهایی را انجام دهیم.
خیرین می توانند در مساجد افطاری ساده به مردم بدهند.
وی با اشاره به تحولات منطقه عنوان کرد: دو میلیون طلبه مزدور وهابی راا آن چنان شست و شوی مغزی داده اند که فکر می کنند اگر شیعه ای را بکشند حتما به بهشت می روند.
وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام تمام سعی خود را می کنند تا در میان مسلمانان تفرقه بیاندازند و حتی در این راه هزینه های هنگفتی را متحمل می شوند.
ما نیز باید بیدار و هوشیار مدافع دین برحق اسلام باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان