۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایرانسل در حدود ۵۷۰ هزار مشترک فعال در استان قزوین دارد/ افزایش ۴۰۰ درصدی مصرف دیتا در استان
کد خبر: ۸۳۳۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فنی و مهندسی شرکت ایرانسل:

ایرانسل در حدود ۵۷۰ هزار مشترک فعال در استان قزوین دارد/ افزایش ۴۰۰ درصدی مصرف دیتا در استان

معاون فنی و مهندسی شرکت ایرانسل با بیان اینکه با راه‌اندازی نسل ۳ و ۴ اینترنت ایرانسل، مصرف دیتا در استان ۴۰۰ درصد افزایش داشته، گفت: در حال حاضرشرکت ایرانسل حدود ۵۷۰ هزار مشترک فعال در استان قزوین دارد.

ایرانسل در حدود ۵۷۰ هزار مشترک فعال در استان قزوین دارد/ افزایش ۴۰۰ درصدی مصرف دیتا در استان
علی اصغر عینی‌پور معاون فنی و مهندسی شرکت ایرانسل در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین ، در خصوص آخرین وضعیت ایرانسل در استان قزوین، گفت: ایرانسل در حال حاضر در حدود 570 هزار مشترک فعال در استان قزوین دارد.
وی افزود: تاکنون 44 سایت نسب شده در استان فعالیت دارند که افزایش 19 سایت نیز در برنامه شرکت ایرانسل وجود دارد.
این مسئول با اشاره به سرعت خطوط ایرانسل، ادامه داد: کل سایت‌هایی که برای نسل 4 اینترنت در قزوین کلنگ‌زنی شده بود، راه‌اندازی شده و در حال حاضر پوشش بسیار خوبی را در استان داریم.
عینی‌پور با بیان اینکه شهر قزوین تحت پوشش نسل 4 اینترنت قرار دارد و افزودن شهر آبیک نیز به این طرح در برنامه شرکت ایرانسل قرار دارد، اضافه کرد: شهرهای الوند، قزوین، تاکستان و آبیک تحت پوشش نسل 3 اینترت قرار دارد که افزودن شهرهای اقبالیه و محمدیه نیز تا پایان سال در این برنامه قرار دارد.
وی اظهار کرد: طول جاده‌های تحت پوشش توسط ایرانسل در استان حدود 850 کیلومتر است و در حال حاضر 291 روستا نیز تحت پوشش قرار دارد.
معاون فنی و مهندسی شرکت ایرانسل عنوان کرد: تاکنون میزان سرمایه گذاری ایرانسل در استان قزوین بالغ بر 210 میلیارد تومان است و توسعه شبکه نسل 3 و 4 با هزینه‌ای غریب به 19 میلیارد تومان در استان در برنامه شرکت ایرانسل قرار دارد.
عینی‌پور افزود: خوشبختانه پس از راه‌اندازی نسل 3 و 4 اینترنت در قزوین میزان مصرف دیتا در حدود 400 درصد در استان افزایش داشته است.
وی در خاتمه یادآور شد: سرعت انتقال دیتا در شبکه نسل 3 نسبت به نسل 2 حدود 11 و نیم برابر و نسل 4 نسبت به نسل 3 در حدود 9 و نیم برابر شده است.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان