۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آسفالت حاشيه تقاطع غيرهمسطح سرداران تا پايان هفته آينده به اتمام خواهد رسيد
کد خبر: ۸۲۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شفيعي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

آسفالت حاشيه تقاطع غيرهمسطح سرداران تا پايان هفته آينده به اتمام خواهد رسيد

با توجه به گذشت ۱۰سال از عمر آسفالت حاشيه تقاطع غيرهمسطح سرداران، عمليات عمراني آسفالت اين مسير در دستور كار قرار گرفت و تا پايان هفته آينده با اعتبار ۴۰۰ميليون تومان به اتمام خواهد رسيد.

آسفالت حاشيه تقاطع غيرهمسطح سرداران تا پايان هفته آينده به اتمام خواهد رسيد
به گزارش صبح قزوین، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: با توجه به گذشت 10سال از عمر آسفالت حاشيه تقاطع غيرهمسطح سرداران و ضرورت اصلاح شيب اين مسير، عمليات عمراني آسفالت اين مسير در دستور كار قرار گرفت و تا پايان هفته آينده با اعتبار 400ميليون تومان به اتمام خواهد رسيد.
سيد حسين شفيعي در خصوص عمليات عمراني آسفالت حاشيه تقاطع غيرهمسطح سرداران افزود: در سال گذشته افتتاح تقاطع غيرهمسطح سرداران با فصل بارندگي برخورد كرد و پيمانكار توانست فقط روي تقاطع غيرهمسطح را آسفالت كند و آسفالت حاشيه روگذر انجام نشد.
وي بيان كرد: عمليات عمراني آسفالت حاشيه تقاطع غيرهمسطح سرداران در يك ماه برنامه‌ريزي شده است كه هم اكنون شمال شرق و جنوب شرق تقاطع در يك هفته انجام شده است و جنوب غرب در حال انجام است كه تا پايان اين هفته به اتمام خواهد رسيد و عمليات عمراني شمال غرب نيز در هفته آينده به اتمام خواهد رسيد.
شفيعي  با بيان اينكه عمر آسفالت حاشيه تقاطع بيش از 10 سال مي باشد و انجام عمليات عمراني آسفالت آن ضروري بود، گفت: برخي افراد فكر مي‌كنند آسفالت اين مسير دوباركاري است و در سال گذشته اين مسير آسفالت شده است در حالي كه اين چنين نيست و هيچ دوباركاري از لحاظ زمان و هزينه نشده است.
اين مسوول با بيان اينكه با انجام عمليات عمراني آسفالت عمليات عمراني ديگري كه از مهم‌تر است در حال انجام است، توضيح داد: با توجه به عبور تاسيسات و احداث تقاطع غيرهمسطح شيب‌بندي‌هاي اين مسير دچار مشكل شده بود كه براي هدايت آب‌هاي سطحي شيب بندي‌هاي اين مسير در حال تغيير و مرمت است.
مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين افزود: با اصلاح شيب‌بندي و سطح جداول با آسفالت ديگر مشكلي در هدايت آب هاي سطحي نخواهيم داشت و اين مهم‌ترين اقدامي است كه در كنار آسفالت اين مسير در حال انجام است.
وي با بيان اينكه 3 هزار تن آسفالت براي چهار جهت حاشيه تقاطع غيرهمسطح سرداران مصرف خواهد شد، بيان كرد: براي آسفالت اين مسير در سال گذشته هزينه‌اي نشده است و شهرداري قزوين با توجه به ضرورت نياز اجراي اين پروژه را در دستور كار قرار داده است.
انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان