۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سردار محمودی به عنوان فرمانده انتظامی قزوین منصوب شد
کد خبر: ۸۲۰۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حکم فرمانده انتظامی کشور؛

سردار محمودی به عنوان فرمانده انتظامی قزوین منصوب شد

بعد از ظهر امروز آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی قزوین برگزار شد و سردار محمودی به فرماندهی انتظامی قزوین منصوب شد.

سردار محمودی به  عنوان فرمانده انتظامی قزوین منصوب شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی قزوین، سردار مهدی محمودی بر مسند مدیریت انتظامی قزوین نشست و سردار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد.
در این مراسم سردار محمدرضا میرحیدری ابراز کرد: اگر ولایت مداری، روحیه جهادی و اعتقاد دینی کارکنان نیروی انتظامی قزوین و حمایت‌های مادی و معنوی شورای تامین امنیت استان نبود، نمی‌توانستیم در معقوله امنیت استان تاثیرگذار باشیم.
وی افزود: با تدبیر استاندار قزوین و با همکاری خوب کلیه دستگاه‌ها، بدون حاشیه و با قوت طرح‌های امنیتی اجرا شد و دادستان قزوین و شهرستان‌ها در این راستا، همیشه در کنار نیروی انتظامی حضور و همکاری داشتند.
میرحیدری دوران مدیریت انتظامی در قزوین را جزو بهترین دوران خدمت خود دانست و اذعان کرد: مردم این استان دارای روحیه جهادی و حق مداری هستند و در تامین امنیت استان بسیار موثر بوده‌اند.
وی پیگیری طرح عفاف و حجاب همراه با گشت امنیت اخلاقی، برخورد و جمع آوری قلیان‌ها از سفره‌خانه‌ها و جمع آوری معتادان متجاحر را از مهم‌ترین طرح‌های انتظامی قزوین برشمرد.
میرحیدری یادآور شد: به رغم کمبود اعتبارات، طی دوسال گذشته 4 کلانتری، یک پاسگاه و 6 ایستگاه مجهز در قزوین افتتاح و بهره برداری شد؛ همچنین کلانتری 15 قزوین به زودی در هفته ناجا افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی کاهش 20 درصدی جرایم در قزوین را نتیجه همکاری و مجاهدت‌های همه پرسنل نیروی انتظامی دانست و گفت: طی این دوسال کلیه معاونت‌های نیروی انتظامی به خوبی در جایگاه خود حاضر و به انجام وظیفه پرداختند.
در ادامه سردار مهدی محمودی، اظهار کرد: در زمان حضور سردار میرحیدری در قزوین، مردم این استان شاهد تحولات خوبی در زمینه امنیتی استان بودند.
فرمانده جدید نیروی انتظامی قزوین افزود: بدون شک تلاش و خدمت در استان شهید پرور قزوین، همتی بالا می‌طلبد زیرا جلب اعتماد مردمی، برقرای امنیت و تداوم اقتدار در قزوین، نشأت گرفته از خون 3 هزار شهید این استان است.
وی تاکید کرد: برقراری امنیت در استان شهید پرور قزوین جز با همکاری و همدلی مسئولین و دستگاه‌های مختلف با نیروی انتظامی حاصل نمی‌شود و من در ابتدای خدمت خود در استان قزوین، خواستار این همکاری هستم.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان