۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین امنیت بالای قزوین، نتیجه همدلی دستگاه‌های مختلف استان
کد خبر: ۸۱۹۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد:

امنیت بالای قزوین، نتیجه همدلی دستگاه‌های مختلف استان

فرمانده نیروی انتظامی کشور در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی قزوین عنوان کرد: امنیت بالای قزوین، نتیجه همدلی دستگاه‌های مختلف استان است.

امنیت بالای قزوین، نتیجه همدلی دستگاه‌های مختلف استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین با حضور مسئولین استانی و کشوری، بعدازظهر امروز در مقر فرماندهی انتظامی قزوین برگزار شد.
سردار حسین اشدری، فرمانده کل انتظامی کشور، در این مراسم ابراز کرد: به برکت همدلی و همزبانی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، اقدامات خوبی در زمینه انتظامی صورت گرفته است و هماهنگی باعث جلوگیری از آسیب‌های موجود شده است.
وی افزود: قزوین شهری شهید پرور، ولایت مدار و دارای مردمی سخت کوش است؛ مردمی که در دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیش قدم هستند و با وجود برخی جریانات تفرقه افکن، همچنان در همه عرصه‌های گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.
سردار اشدری تاکید کرد: چهره‌های برجسته استان قزوین، نشان می‌دهد که مردم این خطه افرادی هوشمند و آگاه هستند و بر این اساس باید قزوین دارای نیروی انتظامی در شأن مردمش باشد که پاسدار خون شهدا باشند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی علاوه بر خدمت رسانی در زمینه حفظ امنیت، پاسدار خون شهیدان ایران است و در هر جایی که خلاف ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدامی صورت گیرد، نیروی انتظامی ساکت نخواهد ماند.
فرمانده انتظامی در ادامه عنوان کرد: باید فضای دینی و اسلامی و روحیه جهادی را در بین پرسنل نیروی انتظامی افزایش دهیم زیرا وظیفه نیروی انتظامی پاسداری از ارزش‌ها، حفظ امنیت، اقتدار علیه برهم زنندگان امنیت کشور و رافت و مهربانی با مردم است.
وی با اشاره به موقعیت شاهراهی قزوین، خاطر نشان کرد: قزوین راه ارتباطی غرب و شمال کشور با تهران است و به همین دلیل نیروی انتظامی این بخش با موضوعاتی همچون کالای قاچاق، مواد مخدر، مشروبات الکلی، قاچاق انسان و اتباع غیر مجاز درگیر است.
سردار اشدری اظهار کرد: همدلی و همکاری میان دستگاه‌های مختلف قزروین و وظیفه شناسی کارکنان نیروی انتظامی استان موجب کاهش چشمگیر جرایم در قزوین شده است.
وی معقوله پیشگیری را بسیار مهم دانست و افزود: نیروی انتظامی باید با برنامه ریزی صحیح، استفاده از تکنولوژی، عزم و اراده، روحیه جهادی و همکاری با سایر دستگاه‌ها در امر پیشگیری پیش‌قدم باشد.
وی فرمانده انتظامی کشور در ادامه اذعان کرد: به زودی انتخابات بزرگی را در پیش‌رو خواهیم داشت که باید با حفظ امنیت، مکمل حضور پرشور مردم باشیم و از از آسیب‌های سیاسی و امنیتی جلوگیری نماییم.
سردار اشدری یادآور شد: ما پیش بینی می‌کنیم که انتخابات پیش‌رو بسیار پرشور و همچنین در سطح امنیتی بالایی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان