۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اتوبوس‌هاي دو واگنه به ناوگان اتوبوسراني شهر قزوين اضافه مي‌شود
کد خبر: ۸۱۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل اتوبوسرانی استان:

اتوبوس‌هاي دو واگنه به ناوگان اتوبوسراني شهر قزوين اضافه مي‌شود

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين گفت: به زودي اتوبوس‌هاي ۱۶ متري يا دو واگنه به ناوگان اتوبوسراني شهر قزوين اضافه مي‌شود و اين اتوبوس ها در مسيرهاي طولاني و خيابان‌هاي عريض شهر استفاده مي‌شود.

اتوبوس‌هاي دو واگنه به ناوگان اتوبوسراني شهر قزوين اضافه مي‌شود
محمدحسن ايرانخواه در گفتگو با خبرنگار صبح قزوين اظهار داشت: اضافه شدن اتوبوس‌هاي 16 متري يا دو واگنه به ناوگان اتوبوسراني شهر قزوين در راستاي ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان انجام خواهد شد.
ايرانخواه بيان كرد: همچنين در حال حاضر شش دستگاه ميني‌بوس به ناوگان اتوبوسراني قزوين اضافه شده است، چراکه پيش از اين هزينه تمام شده هر نفر در حمل و نقل با اتوبوس 600 تومان بود که 150 تومان کرايه دريافت مي‌شد ولي با ميني بوس هزينه تمام شده کرايه 350 تومان است.
وي ادامه داد: در حال حاضر اين ميني بوس‌ها با مالکيت اتوبوسراني قزوين فعاليت دارند که پس از مدتي اين ميني بوس‌ها نيز به رانندگان واگذار مي‌شود و به صورت خصوصي اداره مي‌شوند.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين اضافه کرد: استفاده از اين ميني‌بوس‌ها با توجه به کوچک بودن برخي از خيابان ها و يا کمبود مسافر در برخي مسيرها برنامه ريزي شده تا بتوانيم خدمات مطلوب را به همشهريان ارائه دهيم.
انتهای پیام/ 1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان