۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تردید فدراسیون فوتبال در انتخاب شمسایی و مخالفت با حضور صالح
کد خبر: ۸۰۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

آخرین اخبار از نیمکت تیم ملی فوتسال

تردید فدراسیون فوتبال در انتخاب شمسایی و مخالفت با حضور صالح

 تردید فدراسیون فوتبال در انتخاب شمسایی و مخالفت با حضور صالح
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، وحید شمسایی روز گذشته جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال برگزار و تاکید کرد که تمام توافقات برای حضورش در تیم ملی فوتسال صورت گرفته و فقط مانده است تا این بحث در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح و تصویب شود.

با این حال علی کفاشیان همچنان در انتخاب شمسایی تردید دارد. رئیس فدراسیون فوتبال مخالف حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات است ولی در مقابل سرمربی تاسیسات تاکید کرده که در این تیم سه برابر تیم ملی پول دریافت می‌کند و قصد دارد تا انتهای فصل در این تیم بماند.

از سوی دیگر کفاشیان نگران نتیجه‌گیری شمسایی با تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست و عدم اطمینان او از قهرمانی تیم ملی باعث شده تردیدهایی روی انتخاب این مربی جوان داشته باشد چرا که از دست دادن قهرمانی برای سومین سال پیاپی در جام ملتهای آسیا می‌تواند تبعات سنگینی در پی داشته باشد.

گزینه مدنظر کفاشیان برای حضور در تیم ملی به جای خسوس کاندلاس اسپانیایی، ناصر صالح بود ولی این گزینه با مخالفت کمیته فوتسال مواجه شد. استدلال مخالفت با صالح، معرفی وی به کره‌جنوبی برای حضور در تیم ملی فوتسال این کشور است.

با تمام این اوصاف قرار شده تا نام شمسایی در جلسه امروز هیات رئیسه مطرح شود ولی حتی اگر او به عنوان سرمربی انتخاب شود، رئیس فدراسیون فوتبال قلبا از آن راضی نخواهد بود


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان