۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین امسال باید به ورزشکاران به صورت خاص توجه شود
کد خبر: ۸۰۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گودرزی:

امسال باید به ورزشکاران به صورت خاص توجه شود

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امسال سال کسب سهمیه المپیک است، گفت: اساساً بودجه ورزش کم است و باید امسال به ورزشکاران به صورت خاص توجه شود.

امسال باید به ورزشکاران به صورت خاص توجه شود
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، محمود گودرزی در حاشیه مراسم تقدیر از کمانداران قهرمان در مجموعه کاخ سعدآباد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: فدراسیون تیراندازی با کمان تلاش زیادی داشته و شجاعی هم زحمت زیادی در این فدراسیون کشیده است. ورزشکاران این رشته مسیر روبه رشدی دارند امیدوارم تدوام پیدا کند و آنها سیر صعودی را طی کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که برخی از فدراسیون ها مانند تیراندازی با کمان اساسنامه شان مورد تصویب قرار نگرفته و شما با این موضوع مشکلی ندارید، تصریح کرد: 3 فدراسیون به این صورت هستند که تیراندازی با کمان هم جزو آنها است. شجاعی چون ذی نفع نیست قرار است انتخابات را برگزار کند. اساسنامه آنها قابل بررسی است و مجمع این کار خواهد کرد و به تصویب خواهد رساند.
وزیر ورزش و جوانان درباره بودجه کم فدراسیون ها و اعتراض برخی از مسئولان رشته های مختلف یادآور شد: امسال سال کسب سهمیه المپیک است و باید به ورزشکاران به صورت خاص توجه شود. اساساً بودجه ورزش کم است و همین مبلغ کم هم باید عادلانه توزیع شود.
وی تاکید کرد: دو دسته فدراسیون داریم المپیکی و غیرالمپیکی که برای المپیکی ها شاخص هایی تعریف شده که برای شان اعتبارات خاص در نظر گرفته می شود که امیدوارم رضایت شان تأمین شود. درباره بقیه فدراسیون ها هم به گونه ای باید بودجه تأمین شود تا آنها مشکلی نداشته باشند.
گودرزی درباره اعتراض کشتی گفت: کشتی آنچه نیاز دارد، رقم بزرگی است. آنچه ما به آنها می دهیم در مقابل نیازشان عدد کوچکی است اما آنها حداکثر بهره را می برند کسی چیزی از مشکلات مالی این فدراسیون گزارش نکرده است.
مراسم تقدیر از مدال آوران تیم ملی تیراندازی با کمان امشب در مجموعه کاخ سعدآباد با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال، کیومرث هاشمی رئیس کیمته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر این کمیته و برخی از چهره های سیاسی و نمایندگان مجلس برگزار شد.
در مراسم امشب علاوه بر تقدیر از قهرمانان تیراندازی با کمان از حامی مالی رسمی فدراسیون نیز رونمایی شد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان