۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استقبال چشمگیر مردم استان از اکران فیلم محمد رسول الله/ این فیلم هدیه حضرت رسول برای رونق سینمای ایران بود
کد خبر: ۸۰۷۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان قزوین مطرح کرد

استقبال چشمگیر مردم استان از اکران فیلم محمد رسول الله/ این فیلم هدیه حضرت رسول برای رونق سینمای ایران بود

مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: رفع رکود و جذب مخاطب در سینماها به واسطه اکران فیلم‌های جذاب و پرمحتوا شکل می‌گیرد؛ در حال حاضر فیلم محمد رسول الله در واقع هدیه‌ای از سوی پیامبر عظیم الشان بود تا تغییری در این شرایط به وجود آید.

 استقبال چشمگیر مردم استان از اکران فیلم محمد رسول الله/ این فیلم هدیه حضرت رسول برای رونق سینمای ایران بود
اسکندر نادری پور، مدیر امور سینمایی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، در خصوص فیلم‌های سینمایی اکران شده در سینمای بهمن اظهار کرد: در حال حاضر فیلم دوران عاشقی به مدت یک ماه است که روی پرده سینما قرار دارد و استقبال مردم از آن متوسط بوده است.
وی در ادامه افزود: قرار گرفتن فیلم‌ها روی پرده سینما بستگی به استقبال مخاطبین دارد؛ گاهی تا 20 روز و برای برخی فیلم‌ها تا یک ماه این اکران‌ها ادامه دارد و فیلم‌هایی که مخاطب ندارد 10 تا 15 روز روی پرده سینما خواهند بود.
این مسئول ادامه داد: از روز شنبه 7 شهریورماه فیلم سینمایی محمد رسول الله که محتوای مذهبی دارد؛ در حال اکران از سینماهای قزوین یعنی سینما بهمن و مهتاب می‌باشد.
مدیر سینما بهمن قزوین اذعان کرد: مدت فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) سه ساعت است که تا مهرماه برنامه ریزی شده در سینماهای قزوین اکران شود و سانس‌های اکران فیلم در سینما بهمن در ساعات 11، 14، 17 و 20 صورت می‌گیرد.
فروش روزانه بالای یک میلیون تومان هدیه فیلم پیامبر به سینماهای استان
وی بیان کرد: چند سالی است سینماهای کشور و استان دچار رکودی شده بودند و رفع این رکود و جذب مخاطب به واسطه اکران فیلم‌های جذاب و پرمحتوا شکل می‌گیرد؛ در حال حاضر فیلم محمد رسول الله در واقع هدیه‌ای از سوی پیامبر عظیم الشان بود تا تغییری در این شرایط به وجود آید.
نادری پور تصریح کرد: در حال حاضر این فیلم در اکران چهار روزه خود در کل کشور توانسته است بیش از یک میلیارد فروش داشته باشد و فروش جهانی آن نیز قابل توجه بوده و در کشور کانادا همزمان با تهران در کشورمان این اکران صورت گرفت.
وی با بیان اینکه اگر فیلم‌هایی چون محمد رسول الله که مخاطب خوبی را دارند ساخته شوند وضعیت سینماها نجات پیدا خواهد کرد ابراز داشت: امسال با پیش بینی‌هایی که می‌شد احتمال رونق وضعیت سینما وجود نداشت؛ اما در این چندماه اخیر فیلم‌های خوبی اکران شده و استقبال ارزشمندی از سوی مردم صورت گرفته است.
مدیر امور سینمایی استان قزوین در پایان عنوان کرد: ما تبلیغات خود را برای فیلم محمد رسول الله دیرتر از بقیه استان‌ها شروع کردیم؛ یعنی از دوشنبه همین هفته تبلیغات داشتیم اما استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته و هر روز بالای یک میلیون فروش داشته ایم که هدف ما فروش روزانه سه میلیون تومان است.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان