۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فروپاشی اقتدار آمریکا در منطقه اتفاق افتاده است
کد خبر: ۸۰۶۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرلشکر سلیمانی در اجلاسیه خبرگان رهبری:

فروپاشی اقتدار آمریکا در منطقه اتفاق افتاده است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاس خبرگان گفت: سرلشکر سلیمانی در جلسه امروز درباره مؤلفه‌های فروپاشی آمریکا در منطقه توضیحاتی را بیان کرد.

فروپاشی اقتدار آمریکا در منطقه اتفاق افتاده است
به گزارش صبح قزوین ، حجت‌الاسلام سیدمجتبی طاهری عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هجدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری اظهار داشت: سرلشکر سلیمانی در مورد مسائل منطقه و وضعیت کشورهای عراق، سوریه، یمن، موضوع نقشه‌های آمریکا و دشمنان اسلام، حضور داعش و تکفیری‌ها در منطقه گزارشی به اعضای خبرگان ارائه کرد.
وی ادامه داد: سرلشکر سلیمانی درباره جایگاه جمهوری اسلامی ایران در وضعیت فعلی و مسلمانان جهان گزارشی به اعضای مجلس خبرگان رهبری ارائه کرد.
این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از عناوین مهم اظهارات سرلشکر سلیمانی این بود که فروپاشی قدرت استکبار و به‌ویژه آمریکا در منطقه به چه معناست و آیا این فروپاشی اتفاق افتاده یا نه.
حجت‌الاسلام طاهری یادآور شد: سرلشکر سلیمانی گفت که فروپاشی اقتدار آمریکا در منطقه اتفاق افتاده و در ادامه مؤلفه‌های این فروپاشی را مطرح کرد و مهمترین مسئله تأثیرگذار در قبال این فروپاشی را منطق قوی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف معرفی کرد.
وی خاطرنشان کرد: سرلشکر سلیمانی در اجلاس امروز خبرگان رهبری گفت که نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب تقویت خط مقاومت و انقلاب اسلامی شده و از این جهت آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها به چالش افتاده‌اند.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان